IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |   ||
   

Svet: Amazon se zanima za največjega spletnega trgovca v Indiji

16.06.2017
Amazon naj bi že začel pogajanja o možnostih nakupa indijskega spletnega trgovca BigBasket, poroča spletna stran Economic Times. 
 
 
Pogovori so za zdaj še v začetni fazi in ni nujno, da bo do prevzema tudi prišlo, saj so na indijski strani novico zanikali, pri Amazonu pa molčijo. BigBasket, ki ga vodi podjetje SuperMarket Grocery Supplies Pvt, je najmočnejši spletni trgovec v Indiji in deluje v 25-ih mestih po državi.
 
Izvršni direktor Amazona Jeff Bezos je pred kratkim omenil, da namerava v Indiji za širitev podjetja investirati 5 milijard ameriških dolarjev (4,47 milijarde evrov). Govorice o vse močnejšem nastopu Amazona v Indiji so privedle do tega, da sta se še dva tamkajšnja močna spletna trgovca Flipkart in Snapdeal začela dogovarjati o združevanju.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top