IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  Despar Italija predstavil Despar Veggie  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |   ||
   

Svet: Amazon preizkuša dostavne brezpilotne helikopterčke

06.12.2013
Ali si predstavljate, da vam trgovec blago na dom dostavi v pičlih 30-tih minutah? Pred kratkim je bila to utopija, vendar pa bi kmalu utegnila postati realnost in vse skupaj bi kajpak lahko aplicirali tudi na trgovce z živili.
 
Odkar je izvršni direktor Amazona Jeff Bezos napovedal, da bo njegovo podjetje blago kmalu začelo dostavljati v rekordno hitrem času, se je veliko trgovcev začelo spraševati, kako bo spletnemu trgovcu to sploh lahko uspelo. Amazon ni čakal dolgo in pred kratkim predstavil majhne helikopterje, ki bi blago dejansko iz svojih logističnih centrov spravili v polovici ure.
 
Med stotimi blagovnimi znamkami, ki so uvrščena na Interbrandovo lestvico najboljših globalnih blagovnih znamk, je Amazon tista, ki potrošnikom prinaša največje zadovoljstvo. To ugotavlja ameriški ponudnik napredne trženjske analitike ForeSee, ki je razvil indeks ForeSee Experience Index (FXI) in z njim ovrednotil potrošniško izkušnjo ter predvidel prihodnji uspeh preučevanih blagovnih znamk.
 
Sicer naj bi ideja zaživela šele čez dobri dve leti (ali celo kasneje), če Amazona slučajno ne bi prehitel kdo drug (najbolj naglas se omenja Google). Oglejte si videoposnetek:
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top