IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

ZDA: Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september

22.05.2020
Lanski 15. in 16. julij Amazon še zmeraj beleži kot najbolj dobičkonosno dvodnevje v svoji zgodovini poslovanja. Takrat je organiziral takoimenovani Prime Day oziroma dan množičnih popustov. Letos je ta dogodek trgovec prisiljen prestaviti.
 
 
Amazon.com Inc letošnji dan mega popustov prestavlja na september, saj pričakuje, da bo šele do takrat kupcem lahko na dom pošiljal vse, tudi nenujne, dobrine, poroča The Wall Street Journal. Reuters je pred tedni poročal, da utegne spletni trgovec enega izmed najpomembnejših dogodkov v letu pomakniti na avgust, kar se je izkazalo za netočno informacijo.
 
Prime Day je marketinška poteza Amazona, s katero je trgovec začel leta 2015, da bi umetno dvignil prodajo med (vsakoletnim) poletnim mrtvilom. Podobno idejo je kitajski Alibaba lansiral v obliki dneva samskih (11. november). V zadnjih letih so bili daleč najbolj priljubljen artikel za nabavo med Prime Day domači zvočni pomočniki, kot Alexa in Echo.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top