IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Kitajska: Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička

16.08.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je v prvem četrtletju svojega poslovnega leta ustvaril 114,9 milijarde juanov (14,7 milijarde evrov) prihodkov, kar je 42 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
 
 
Kitajski spletni velikan je presenetil analitike in objavil odlične rezultate prvega četrtletja, največ zaslug za to pa ima njihov najpomembnejši segment poslovanja, e-prodaja, poleg tega pa jim dobiček prinaša tudi sektor računalništva v oblaku.  
 
Čisti dobiček se je več kot podvojil na 21,2 milijarde juanov (2,7 milijarde evrov). Strokovnjaki so promet pričakovali pri 15.9 milijardah dolarjev oziroma 14.34 milijard evrov, torej je kitajsko podjetje napoved preseglo za okoli 300 milijonov.
 
"Alibaba je bazo svojih uporabnikov povečala na 674 milijonov aktivnih kupcev letno, povečala operativno učinkovitost in prikazala konkretno rast," je bil zadovoljen izvršni direktor skupine, Daniel Zhang. Junija je aplikacije, povezane z Alibabo, prek telefona uporabljalo 755 oseb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top