IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  V četrtek Barcaffè Barista Cup finale  |  BAT bo odpustil 2.300 delavcev  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku   |  Zelenjava, sadje in mleko za šolarje  |  Nadomestilo zaradi oviranega ribolova  |  ZANIMIVOST: Brezalkoholni pub je "vroč"  |  Tikveš si od prodaje vina letos obeta 28,8 milijona evrov  |  Dve tretjini trgovcev še zmeraj brez spletne prodaje  |  Nova nagrada za oblikovanje Skazinega Bokashi Organka 2  |  Lidl od četrtka prisoten tudi v Zemunu  |  RAZISKAVA: Googlovo sporno zdravljenje (raka) na youtube  |  Mercator ponudil na prodaj TC v Novem Sadu (in še ostalih 10...)  |  V New Yorku dovoljena le še dva okusa e-cigaret  |  Novi izdelki projekta "Štartaj Slovenija" že na Sparovih policah   |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |   ||
   

Kitajska: Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička

16.08.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je v prvem četrtletju svojega poslovnega leta ustvaril 114,9 milijarde juanov (14,7 milijarde evrov) prihodkov, kar je 42 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
 
 
Kitajski spletni velikan je presenetil analitike in objavil odlične rezultate prvega četrtletja, največ zaslug za to pa ima njihov najpomembnejši segment poslovanja, e-prodaja, poleg tega pa jim dobiček prinaša tudi sektor računalništva v oblaku.  
 
Čisti dobiček se je več kot podvojil na 21,2 milijarde juanov (2,7 milijarde evrov). Strokovnjaki so promet pričakovali pri 15.9 milijardah dolarjev oziroma 14.34 milijard evrov, torej je kitajsko podjetje napoved preseglo za okoli 300 milijonov.
 
"Alibaba je bazo svojih uporabnikov povečala na 674 milijonov aktivnih kupcev letno, povečala operativno učinkovitost in prikazala konkretno rast," je bil zadovoljen izvršni direktor skupine, Daniel Zhang. Junija je aplikacije, povezane z Alibabo, prek telefona uporabljalo 755 oseb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top