IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 14.07.2020 || InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Jutri pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Kitajska: Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička

16.08.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je v prvem četrtletju svojega poslovnega leta ustvaril 114,9 milijarde juanov (14,7 milijarde evrov) prihodkov, kar je 42 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
 
 
Kitajski spletni velikan je presenetil analitike in objavil odlične rezultate prvega četrtletja, največ zaslug za to pa ima njihov najpomembnejši segment poslovanja, e-prodaja, poleg tega pa jim dobiček prinaša tudi sektor računalništva v oblaku.  
 
Čisti dobiček se je več kot podvojil na 21,2 milijarde juanov (2,7 milijarde evrov). Strokovnjaki so promet pričakovali pri 15.9 milijardah dolarjev oziroma 14.34 milijard evrov, torej je kitajsko podjetje napoved preseglo za okoli 300 milijonov.
 
"Alibaba je bazo svojih uporabnikov povečala na 674 milijonov aktivnih kupcev letno, povečala operativno učinkovitost in prikazala konkretno rast," je bil zadovoljen izvršni direktor skupine, Daniel Zhang. Junija je aplikacije, povezane z Alibabo, prek telefona uporabljalo 755 oseb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top