IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

Kitajska: Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička

16.08.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je v prvem četrtletju svojega poslovnega leta ustvaril 114,9 milijarde juanov (14,7 milijarde evrov) prihodkov, kar je 42 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
 
 
Kitajski spletni velikan je presenetil analitike in objavil odlične rezultate prvega četrtletja, največ zaslug za to pa ima njihov najpomembnejši segment poslovanja, e-prodaja, poleg tega pa jim dobiček prinaša tudi sektor računalništva v oblaku.  
 
Čisti dobiček se je več kot podvojil na 21,2 milijarde juanov (2,7 milijarde evrov). Strokovnjaki so promet pričakovali pri 15.9 milijardah dolarjev oziroma 14.34 milijard evrov, torej je kitajsko podjetje napoved preseglo za okoli 300 milijonov.
 
"Alibaba je bazo svojih uporabnikov povečala na 674 milijonov aktivnih kupcev letno, povečala operativno učinkovitost in prikazala konkretno rast," je bil zadovoljen izvršni direktor skupine, Daniel Zhang. Junija je aplikacije, povezane z Alibabo, prek telefona uporabljalo 755 oseb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top