IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.06.2022 || Delničarji Intereurope še eno leto brez dividend  |  Voditelji skupine G7 obljubili milijardno pomoč za reševanje prehranske krize   |  Potrošniki junija še slabše razpoloženi kot maja  |  Jana Levec:"Večina strokovnjakov se strinja, da je veganska prehrana zdrava"  |  L’Oréal in Unesco podelila mednarodne nagrade ženskam v znanosti  |  Keurig Dr Pepper prevzema blagovno znamko brezalkoholnih pijač Atypique  |  DMK je v 2021 dosegel prodajo v višini 5,5 milijarde evrov  |  Prenovljena trgovina Spar v Rogaški Slatini jutri ponovno odpira svoja vrata  |  Ivica Todorić napovedal milijardne odškodninske tožbe  |  Prodaja v storitvah in trgovini aprila za petino višja kot pred letom  |  GZS Mescu ponudila sodelovanje pri iskanju odgovorov na izzive trga dela  |  Cigarete s 1. julijem dražje   |  Delavci trgovine začeli aktivnosti za višje plače in dosledno upoštevanje kolektivne pogodbe  |  Kylie Minogue znana (tudi) zaradi rožnatega prosecca  |  Odličen odziv Hoferjevih kupcev na akcijo zbiranja očal  |  Ruska raketa zadela poln trgovinski center v Ukrajini  |  V Zagrebu nosečo mamo treh otrok zaradi kraje čokolad obsodili na deset mesecev zapora  |  V Svetem Ivanu Zelini so odprli novo trgovino Plodine  |  Niki Komerc z novim skladiščem  |   Zakon o trgovini po novem dovoljuje (nekaterim) obratovanje ob nedeljah  |   ||
   

Švica: Aldi z novo ekološko zasebno znamko:"Retour aux Sources"

24.05.2022
Nemški diskonter Aldi je v Švici predstavil novo ekološko blagovno znamko zasebne blagovne znamke, ki jo sestavljajo mleko, mlečni izdelki in jajca, ki so proizvedena brez antibiotikov.

Osnovna načela blagovne znamke Retour aux Sources so merljiva trajnost, preglednost na ravni kmetije, pravičnost in vrhunska kakovost.

Prvih 24 "SKU" (prodajnih enot) op.p. v kategorijah mleka, mesa in jajc je bilo poslanih  na police vseh 277 trgovin Aldija po vsej Švici. Med poletjem načrtujejo širitev ponudbe Retour aux Sources še s sadjem in zelenjavo, žitaricami in piščanci.

Blagovna znamka se drži strogih smernic "Bio Suisse", saj vsi izdelki prihajajo iz podjetij s tem certifikatom. Poleg tega izdelki zadovoljujejo, v nekaterih primerih pa celo presegajo Prüf Nach! standarde trajnosti in preglednosti.

"Vse mleko in mlečni izdelki so proizvedeni popolnoma brez uporabe antibiotikov," prvič v Švici, pravijo iz trgovinske verige.

Pri pridelavi mesa je obvezna paša in možnost izhoda živali kadarkoli, na prosto, pri pridelavi mleka in jajc pa je vsaj 12 odstotkov kmetijskih površin namenjenih spodbujanju biotske raznovrstnosti.

Spletna stran Retour aux Sources strankam omogoča spremljanje vseh izdelkov na spletu, od predelave na posameznih kmetijah, ki proizvajajo surovine do nadaljevanja procesa...
 
Blagovna znamka se ponaša s tesnim sodelovanjem s kmeti, redne ocene in kontrole ekoloških kmetij pa izvaja švicarski Inštitut za agroekologijo.


Nazaj
 
 
 
 
back to top