IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Velika Britanija: Aldi se pridružuje (Lidlovemu) boju za London

26.06.2019
Nemški diskonter Aldi ima (prav tako kot konkurenčni Lidl) načrte o velikopotezni širitvi na območju britanskega glavnega mesta, potem ko so uspešno testirali format Aldi Local v Balhamu.
 
 
 
Aldi Local je nov koncept, ki ga je trgovec v Angliji predstavil spomladi. Prva takšna trgovina je luč sveta ugledala v Balhamu, drugo Aldi jutri pripravlja v četrti Camden. Poleg tega bodo že obstoječe prodajalne v Archwayu, Eastcoteu, Kulburnu, Kingstonu, Romfordu ter Tootingu preurejene iz običajnih Aldi diskontov v manjši, sosedski format Local. Takšne sorte objekt bo ponujal približno 300 izdelkov manj, kot običajni diskont Aldi.
 
Trgovina v Camdnu bo na 600 kvadratnih metrih ponudila okoli 1500 izdelkov, kar je podobno število, kot v prvi Local prodajalni v Balhamu, ki jo je trgovec odprl marca. Največja razlika med običajnimi diskonti Aldi in formatom Local je v ponudbi: slednje nimajo izdelkov v večjih pakiranjih, za kar bi človek potreboval transport z avtom.
 
Prodajalne Local so osredotočene na izdelke za na pot, cena je za odtenek višja, kot v običajnih diskontih. Načrt je, da tovrstnih trgovin v Londonu postavijo čim več in ustvarijo protiutež napovedani širitvi konkurenčnega Lidla.

Nazaj
 


 
 
 
back to top