IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |  Skupina Petrol z višjim dobičkom  |  Tradicionalni slovenski zajtrk uvod v dan slovenske hrane  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  GZS:"Dolžniška zavora bo znižala gospodarsko rast"  |  Gault&Millau razglasil najboljše za leto 2020  |  Mlekarna Dean Foods išče zaščito pred stečajem  |  Države Bricsa kritične do trgovinskega protekcionizma  |  Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič  |  Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu  |  Walmartu tretje četrtletje polepšala e-prodaja  |  Jutri se začenja Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  Lani dve tretjini vinarjev poslovali z dobičkom  |  Žitov zajtrk reševalnih ekip, gasilcev in v porodnišnicah  |  Pošta Slovenije zaključila prevzem družbe Intereuropa  |  Spodbujanje kratkih nabavnih verig in lokalne samooskrbe  |  PLMA sejem v Chicagu od 17. do 19. novembra  |  Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |   ||
   

Avstralija: Aldi raste trikrat hitreje kot konkurenca

14.08.2019
Avstralcem je očitno pri nakupovanju živil najpomembnejša kakovost živil, priročnost in cena, pri čemer je slednje na tretjem mestu prioritet. Raziskava kaže, da Aldi v zadnjih letih krepko pridobiva v primerjavi z vodilnima dvema trgovcema.
 
 
Študija z naslovom "Australian Grocer Preference Index", ki jo je izvedla raziskovalna hiša Dunnhumby, kaže, da je pri Avstralcih za enkratni nakup najpriljubljenejša trgovina Woolworths, saj ima najpestrejšo ponudbo, medtem ko je drugi trgovec v duopolu, Coles najboljši, ko nanese na promocije in nagrade.
 
Oba se po ceni ne moreta primerjati z nemškim diskonterjem Aldijem, je pa Woolworths sodeč po študiji najljubši domači trgovec, saj je zbral 95 (RPI) točk, Coles jih ima 91. Pri agenciji Dunnhumby so izpostavili pet stebrov, ki so kupcem v deželi "tam spodaj" najbolj pomembni: priročnost in kakovost; preprosta nakupovalna izkušnja, cena, logistična komponenta in čas vožnje.
 
Aldi je resda nabral le 69 RPI točk, vendar agencija Dunnhumby svari, da nemški diskonter raste kar s trikratno hitrostjo ostalih najmočnejših trgovcev v Avstraliji, kar pomeni, da bi lahko v naslednjih desetih letih svoj tržni delež podvojil. Med prvo peterico sta v Avstraliji po tržnem deležu še IGA in 7-Eleven.

 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top