IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |   ||
   

Avstralija: Aldi raste trikrat hitreje kot konkurenca

14.08.2019
Avstralcem je očitno pri nakupovanju živil najpomembnejša kakovost živil, priročnost in cena, pri čemer je slednje na tretjem mestu prioritet. Raziskava kaže, da Aldi v zadnjih letih krepko pridobiva v primerjavi z vodilnima dvema trgovcema.
 
 
Študija z naslovom "Australian Grocer Preference Index", ki jo je izvedla raziskovalna hiša Dunnhumby, kaže, da je pri Avstralcih za enkratni nakup najpriljubljenejša trgovina Woolworths, saj ima najpestrejšo ponudbo, medtem ko je drugi trgovec v duopolu, Coles najboljši, ko nanese na promocije in nagrade.
 
Oba se po ceni ne moreta primerjati z nemškim diskonterjem Aldijem, je pa Woolworths sodeč po študiji najljubši domači trgovec, saj je zbral 95 (RPI) točk, Coles jih ima 91. Pri agenciji Dunnhumby so izpostavili pet stebrov, ki so kupcem v deželi "tam spodaj" najbolj pomembni: priročnost in kakovost; preprosta nakupovalna izkušnja, cena, logistična komponenta in čas vožnje.
 
Aldi je resda nabral le 69 RPI točk, vendar agencija Dunnhumby svari, da nemški diskonter raste kar s trikratno hitrostjo ostalih najmočnejših trgovcev v Avstraliji, kar pomeni, da bi lahko v naslednjih desetih letih svoj tržni delež podvojil. Med prvo peterico sta v Avstraliji po tržnem deležu še IGA in 7-Eleven.

 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top