IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Avstralija: Aldi raste trikrat hitreje kot konkurenca

14.08.2019
Avstralcem je očitno pri nakupovanju živil najpomembnejša kakovost živil, priročnost in cena, pri čemer je slednje na tretjem mestu prioritet. Raziskava kaže, da Aldi v zadnjih letih krepko pridobiva v primerjavi z vodilnima dvema trgovcema.
 
 
Študija z naslovom "Australian Grocer Preference Index", ki jo je izvedla raziskovalna hiša Dunnhumby, kaže, da je pri Avstralcih za enkratni nakup najpriljubljenejša trgovina Woolworths, saj ima najpestrejšo ponudbo, medtem ko je drugi trgovec v duopolu, Coles najboljši, ko nanese na promocije in nagrade.
 
Oba se po ceni ne moreta primerjati z nemškim diskonterjem Aldijem, je pa Woolworths sodeč po študiji najljubši domači trgovec, saj je zbral 95 (RPI) točk, Coles jih ima 91. Pri agenciji Dunnhumby so izpostavili pet stebrov, ki so kupcem v deželi "tam spodaj" najbolj pomembni: priročnost in kakovost; preprosta nakupovalna izkušnja, cena, logistična komponenta in čas vožnje.
 
Aldi je resda nabral le 69 RPI točk, vendar agencija Dunnhumby svari, da nemški diskonter raste kar s trikratno hitrostjo ostalih najmočnejših trgovcev v Avstraliji, kar pomeni, da bi lahko v naslednjih desetih letih svoj tržni delež podvojil. Med prvo peterico sta v Avstraliji po tržnem deležu še IGA in 7-Eleven.

 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top