IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Španija/svet: Aldi je lansiral El Mercado

11.07.2019
V Španiji je Aldi uvedel blagovno znamko El Mercado  za svežo domači hrano iz lokalnega okolja. Aldi prenovlja po svetu vse trgovine po načrtu s konca leta 2017 in za ta projekt namenja  5.2 milijard evrov.
 
V ponudbo El Mercada je vključil 300 svežih izdelkov (sadje, zelenjavo, meso, ribe in jajca). El Mercado vključuje različne solate, smutije in sokove "za na pot". Skoraj 90 svežih mesnih izdelkov prihaja s farm v Španiji, kjer so te živali vzredili.
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi ob Španiji v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi.
 
Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla.
 
Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
In popolnimi prenovami v prihodnosti s katerimi so začeli v Nemčiji, kjer so lani prenovili prvih  2,300 trgovin. Aldi Nord regija se bo zatem "obnavljala" naprej  (Belgija s 430 trgovinami, Nizozemska z več 500-timi) itd.
 
Tudi Aldi Süd v enakem času za prenove in naložbe namenija kar 3 milijarde evrov od česar bo šel največji delež na račun odpiranj v ZDA, je poročal Retail Detail.
 
Tudi zaradi tega analitiki pričakujejo hitro rast Aldija Jug. Tudi v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravijo zadnja poročila Kantar Worldpanel.
 
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro.

Nazaj
 


 
 
 
back to top