IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |   ||
   

EU: Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež

23.01.2020
Da, prav ste prebrali. Obstajajo tudi trgi, kjer nemška diskonterja nimata (več) toliko uspeha, kot skoraj povsod drugje po svetu, kjer jima tržni delež eksponentno raste.
 
 
 
Lani sta na Nizozemskem oba hard diskonterja iz Nemčije izgubila tržni delež. Največja trgovinska veriga v državi Albert Heijn, je s skoraj 35-odstotnim kosom "pogače" ohranila prvo mesto, najbolj pa je napredoval trgovec Jumbo, predvsem zavoljo prevzemov.
 
Lidlu je tržni delež lani padel z 10,9 na 10,7 odstotka, kar je prvi padec, po dolgih letih rasti, Aldi pa se je moral sprijazniti s tem, da mu je skupna udeležba pri prodaji na Nizozemskem upadla s 6,1 na 5,9 odstotka, pa čeprav so lani prenovili številne obstoječe objekte.
 
Rezultate je razkrila raziskovalna hiša Nielsen, ki navaja, da je sploh prvič, odkar beleži podatke posameznih trgovcev, pri Aldiju lahko uporabila dejanske številke, ne pa le ocen. Zmagovalec lanskega leta je Jumbo, ki mu je tržni delež narasel z 19,2 % na 21 odstotkov, pretežno zaradi dobre prodaje, glavno vlogo pa je pri tem odigralo dejstvo, da so prevzeli verigi Emté in Agrimarkt.

Nazaj
 


 
 
 
back to top