IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

EU: Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež

23.01.2020
Da, prav ste prebrali. Obstajajo tudi trgi, kjer nemška diskonterja nimata (več) toliko uspeha, kot skoraj povsod drugje po svetu, kjer jima tržni delež eksponentno raste.
 
 
 
Lani sta na Nizozemskem oba hard diskonterja iz Nemčije izgubila tržni delež. Največja trgovinska veriga v državi Albert Heijn, je s skoraj 35-odstotnim kosom "pogače" ohranila prvo mesto, najbolj pa je napredoval trgovec Jumbo, predvsem zavoljo prevzemov.
 
Lidlu je tržni delež lani padel z 10,9 na 10,7 odstotka, kar je prvi padec, po dolgih letih rasti, Aldi pa se je moral sprijazniti s tem, da mu je skupna udeležba pri prodaji na Nizozemskem upadla s 6,1 na 5,9 odstotka, pa čeprav so lani prenovili številne obstoječe objekte.
 
Rezultate je razkrila raziskovalna hiša Nielsen, ki navaja, da je sploh prvič, odkar beleži podatke posameznih trgovcev, pri Aldiju lahko uporabila dejanske številke, ne pa le ocen. Zmagovalec lanskega leta je Jumbo, ki mu je tržni delež narasel z 19,2 % na 21 odstotkov, pretežno zaradi dobre prodaje, glavno vlogo pa je pri tem odigralo dejstvo, da so prevzeli verigi Emté in Agrimarkt.

Nazaj
 


 
 
 
back to top