IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Nemčija/ZDA: Aldi bo vložil tri milijarde dolarjev za širjenje v ZDA

23.12.2013
Nemška diskontna veriga Aldi, bo v prihodnjih petih letih namenila tri milijarde dolarjev (2,2 milijarde evrov) za širjenje svoje prisotnosti v ZDA.
 
Aldi, ki ima v ZDA doslej 1300 trgovin v 32 državah, namerava v okviru petletnega strateškega načrta v ZDA odpreti 650 novih trgovin.
 
Medtem ko je Aldi doslej vsako leto v ZDA odprl 80 novih trgovin, namerava to število v prihodnjih petih letih povečati na 130 letno.
 
Omenjene tri milijarde dolarjev bodo uporabljene za nakup zemljišč, prostorov in opreme. Z načrtovano širitvijo nameravajo v ZDA ustvariti 10.000 novih delovnih mest.

Nazaj
 


 
 
 
back to top