IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |   ||
   

Nemčija: Aldi Nord sodelavce novači kar prek Instagrama

13.08.2020
Nemški diskonter Aldi Nord je sporočil, da je na družbenem omrežju Instagram odprl račun za privabljanje potencialnih zaposlenih. Aldi se želi predstaviti kot trgovec, ki stopa v korak s časom.
 
 
Račun z naslovom "aldinord.karriere" ponuja informacije o kariernih priložnostih pri Aldi Nordu. Kanal bo objavljal portrete različnih zaposlitev v obliki videoposnetkov, zgodb in slik obstoječega kadra. Poleg tega bo skrbnik odgovarjal na pogosto zastavljena vprašanja sledilcev.
 
Vodja zaposlovanja pri Aldi Nordu, Laura Köneke je potezo komentirala z naslednjimi besedami: "Z našim novim kanalom za rekruitranje zaposlenih želimo vzpostaviti dialog s potencialnimi kandidati, odgovoriti na njihova vprašanja in pokazati, kaj se dogaja v zakulisju našega podjetja."
 
Z Instagramom diskonter cilja predvsem na pridobivanjem mladih pripravnikov, ki po možnosti končujejo študij. Kot je dejala Könekejeva, želijo prek družbenega omrežja dati vpogled, kako poteka delo v trgovini oz. kaj od bodočih delavcev pričakujejo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top