IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn preizkuša nov sistem nižanja cen živil

10.07.2019
Trgovinska veriga Albert Heijn preizkuša sistem spremljanja živil na način, da se pravočasno prepreči metanje hrane stran z opozarjanjem pred iztekom roka trajanja.
 
To skušajo doseči s pomočjo umetne inteligence (beri tehnologije), ki "spremlja" življenjsko dobo živil na policah glede na številne dejavnike, ki lahko vplivajo na pokvarljivost hrane. To so: lokacija, temperatura, vreme...
 
Sproti ter sorazmerno z iztekanjem roka se niža tudi cena izdelkov.
 
Najprej ta način preizkušajo na perutnini in ribah. V praksi je to tako, da so na izdelkih začetne cene v trgovinah Albert Heijn označene elektronsko in da se potem cena sproti niža glede na različne dejavnike...
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top