IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate

22.07.2019
Pivovarna Pelicon iz Ajdovščine, ki deluje šest let, je lani ustvarila okoli 584.000 evrov čistih prihodkov od prodaje, letos pa bodo ti po napovedih še večji. 
 
 
Kot pravi soustanoviteljica mikropivovarne Anita Lozar, s katero smo pred kratkim objavili tudi intervju, naj bi prihodki ob koncu leta znašali približno 900.000 evrov, ustvarjeni dobiček pa bo šel v razvoj.
 
Kot izhaja iz izkaza poslovnega izida za lani, objavljenega na spletnih straneh Ajpesa, je Pivovarna Pelicon lani ustvarila 25,7 odstotka več prihodkov kot predlani, čisti dobiček pa je znašal 4900 evrov, potem ko je bil v letu 2017 pri 39.200 evrov.
 
Lozarjeva je za STA povedala, da so se prihodki pivovarne v prvem letošnjem polletju okrepili za 25 odstotkov, ob koncu leta pa pričakujejo približno 30-odstotno rast prodaje. Višine načrtovanega dobička ob koncu leta ne razkriva, pojasnjuje pa, da s partnerjem Matejem Peliconom dobiček vlagata v razvoj pivovarne, ki zaposluje šest ljudi.
 
Pivovarna sicer svoja piva prodaja v Sloveniji in Italiji, z letošnjim poletjem pa so se odločili še za vstop na hrvaški in danski trg. V mali ajdovski pivovarni, ki se povezuje tudi z ostalimi malimi pivovarji v okolici in Sloveniji, jim kapacitete omogočajo izdelavo do 250.000 litrov piva, trenutno pa jih izdelajo okrog 200.000 litrov.
 
"Počasi smo v teh šestih letih rasli, videli smo, kje imamo pomanjkljivosti in jih počasi začeli odpravljati. Našo ponudbo smo počasi izboljševali, začeli pivo polniti v steklenice. Trenutno polovico piva prodamo v steklenicah, polovico pa kot točenega v gostinskih lokalih, kar prej nismo ponujali. Slednje namreč za seboj potegne tudi druge stvari, od inštalacije sistema do rednega vzdrževanja, kozarcev, podstavkov in komunikacije," je povedala Lozarjeva.

Nazaj
 


 
 
 
back to top