IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Svet: Ahold Delhaize spletno prodajo okrepil za skoraj 30 odstotkov

13.02.2020
Belgijsko-nizozemski trgovec Ahold Delhaize je leto 2019 zaključil s pozitivnimi rezultati. Spletna prodaja, vštevši vse svetovne trge na katerih posluje, je narasla za več kot 30 odstotkov.
 
 
 
Nizozemski Albert Heijn in belgijski Delhaize sta na svojih trgih oba pridobila tržni delež, v ZDA je rast pridelala spletna prodaja. V zadnjem četrtletju je na globalni ravni AH dosegel promet v vrednosti 17,4 milijarde evrov, dobiček je znašal 544 milijonov evrov, spletna prodaja se je povečala za 30,9 odstotka na 1,4 milijarde EUR.
 
Gledano skozi prizmo celotnega leta je promet dosegel 66 milijard evrov (+2,3 %), dobiček je znašal 1,77 milijarde evrov (-0,8 %), e-prodaja pa se je v 2019 povečala za 28,6 %.
 
V Belgiji in na Nizozemskem je trgovec rahlo povečal tržni delež, zelo dobro pa mu gre tudi na prezasičenem živilskem trgu Združenih držav Amerike. Prodajo so lani tam okrepili za 2,3 %, spletna prodaja je narasla za kar 42,7 %, se bodo pa sedaj bolj osredotočili na vzhodno obalo, kjer nameravajo letos postaviti 1000 lokacij za prevzem po spletnem naročilu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top