IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |   ||
   

Svet: Ahold Delhaize spletno prodajo okrepil za skoraj 30 odstotkov

13.02.2020
Belgijsko-nizozemski trgovec Ahold Delhaize je leto 2019 zaključil s pozitivnimi rezultati. Spletna prodaja, vštevši vse svetovne trge na katerih posluje, je narasla za več kot 30 odstotkov.
 
 
 
Nizozemski Albert Heijn in belgijski Delhaize sta na svojih trgih oba pridobila tržni delež, v ZDA je rast pridelala spletna prodaja. V zadnjem četrtletju je na globalni ravni AH dosegel promet v vrednosti 17,4 milijarde evrov, dobiček je znašal 544 milijonov evrov, spletna prodaja se je povečala za 30,9 odstotka na 1,4 milijarde EUR.
 
Gledano skozi prizmo celotnega leta je promet dosegel 66 milijard evrov (+2,3 %), dobiček je znašal 1,77 milijarde evrov (-0,8 %), e-prodaja pa se je v 2019 povečala za 28,6 %.
 
V Belgiji in na Nizozemskem je trgovec rahlo povečal tržni delež, zelo dobro pa mu gre tudi na prezasičenem živilskem trgu Združenih držav Amerike. Prodajo so lani tam okrepili za 2,3 %, spletna prodaja je narasla za kar 42,7 %, se bodo pa sedaj bolj osredotočili na vzhodno obalo, kjer nameravajo letos postaviti 1000 lokacij za prevzem po spletnem naročilu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top