IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.07.2018 || Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top