IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.12.2017 || Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |   Kostić že nadzira Gorenjsko banko  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Barcaffe z novim trening centrom v Ljubljani  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |  V Grosuplju svečano ob otvoritvi Lidla   |  Mercator danes odprl prenovljeno trgovino v Idriji   |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna in Zlatni puder na policah v Katarju   |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Pet Agrokorjevih podjetij z dobičkom, tri z izgubo  |  Propadel poskus prepovedi kebaba s fosfati v EU-ju  |  Vlada sprejela predlog Zakona o kmetijstvu o nedovoljenih praksah v agroživilski verigi  |  Veriga Eataly se bo prihodnje leto uvrstila na milansko borzo  |   Coca-Cola HBC se pogaja z MB Impexom  |   Heineken z naložbo v tovarno v Jaenu  |   Odprt nov Tommy supermarket v Šibeniku  |  Vrhunski kuharji prisegajo na meso izbrane kakovosti  |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top