IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.08.2020 || 23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |  Fructal Mak z rastjo prihodkov in manjšim dobičkom  |  ZANIMIVOST: Nature Inbox tudi v Hollywoodu  |  Waitrose uvaja kamere na oblačilih zaposlenih  |  Šmarjeto bo kmalu krasil "izvir" cvička  |  Papež v gospodarski svet prvič imenoval ženske  |  Letos več napadov zveri na drobnico  |  Continente lansiral premium PL kategorijo hrane za pse in mačke  |  Rast spletne trgovine za 45 odstotkov  |  V Cityparku vrata odprl orientalski Atelier Rebul  |  TC Voli v četrtek odpira objekt v Danilovgradu   |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Za Tik Tok se (ob Microsoftu) zanima tudi Twitter  |   ||
   

Belgija: AB InBev zagnal neposredno prodajo kupcu

09.06.2020
Največji svetovni pivovar AB InBev je v matični državi začel s prodajo piva prek spletne strani. Za zdaj je v ponudbi pet blagovnih znamk.
 
 
Pivovar testira neposredno prodajo potrošniku, pri čemer dostavo naročila pripelje naslednji dan po nakupu. V portfelj spletne trgovine sodijo pivo Jupiler, Jupiler brez alkohola (0,0 %), Stella Artois, Leffe Blonde in Victoria, ki je njihova najnovejša blagovna znamka, lansirali so jo prejšnji teden.
 
Kot je povedala predstavnica za stike z javnostjo, bodo po prvem preizkusnem obdobju ocenili rezultate in se odločili, ali spletni prodaji dodajo še kakšno pivo, ali pa storitev zaprejo. Z idejo se je največji svetovni pivovar poigraval že dolgo, koronakriza pa jih je ob zaprtju barov in restavracij v to nekako kar prisilila.
 
Družba s sedežem v bruseljskem predmestju Leuven za dostavo piva na dom zaračunava 5 evrov, če je naročilo manjše od 24 pločevink oziroma steklenic, večja naročila pa so dostavljena brez doplačila. S to potezo se je AB InBev pridružil multinacionalkama PepsiCo in Nestlé, ki sta direktno prodajo kupcu zagnala minuli mesec.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top