IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.01.2020 || Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (video)  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |  Kmalu pobuda za označevanje točnega porekla medu v EU  |  Vispak predstavil novo blagovno znamko čajev Bostea  |  Povprečen prebivalec Črne gore letno popije kar 740 kav(ic)  |  Davek na sladke pijače že kaže prve opazne učinke  |  Gourmet Cup Ljubljana 27. januarja  |  Korenje za (živalske) žrtve požara  |   ||
   

Svet: AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo

12.12.2019
Največji svetovni pivovar AB InBev je razkril načrt, s katerim želi prispevati svoj delež v boju proti onesnaževanju. Papirnate etikete bodo nadomestili tako, da bo slika blagovne znamke vgravirana v steklo izdelka!
 
 
 
 
Pivovar bo tehnologijo "direct object printing" apliciral na steklenice piva, prve izdelke bodo natiskali v bruseljskem predmestju Leuven, pri podjetju Tattoo Alpha Plant. Tehnologija omogoča neposredno tiskanje na predmete po meri.
 
Pri graviranju podjetje uporablja le lak in črnilo. Za začetek bo izdelalo le 200.000 takšnih steklenic nemške blagovne znamke piva Beck's, v omejeni verziji Artist Series za britanski trg.
 
Pri zasnovanju devetih različnih poslikav je pivovarju pomagala organizacija Global Innovation and Technology Centre (GITEC) ter šest različnih umetnikov. Če bo prodaja na Otoku uspešna, bo izdelek ponudila še na globalni ravni.


Nazaj
 


 
 
 
back to top