IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Svet: AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje

26.02.2021
Zavoljo katastrofalnega leta gostincev v 2020, je tudi največji svetovni pivovar AB InBev poslabšal rezultate, ko je posel močno načel zob pandemije.
 
 
Ker je imel belgijsko-brazilski koncern vseeno solidno zadnje četrtletje, rezultati niti niso tako zelo slabi, kot je sprva kazalo. AB InBev je v letu 2020 prihodke zmanjšal za 3,7 % na 38.4 milijarde evrov. V času, ko so številna podjetja končala v rdečih številkah, je proizvajalec piv Stella Artois, Leffe in Budweiser ustvaril dobiček pred davki, obrestmi in amortizacijo v višini 14.2 milijarde evrov.
 
V zadnjem kvartalu se je skupna prodaja piva povečala za 1,6 %, skupni prihodki so narasli za 4,5 %, obrestoval se je še posebej trud podjetja, da čim več piva prodajo prek spleta. Največji delež e-prodaje je AB InBev beležil na Kitajskem. Zaradi nizke ravni dobička, je raven dolga zopet narasla na 4,8-kratnik bruto dobička iz poslovanja. Skupno ima pivovar še zmeraj 67.7 milijarde evrov dolgov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top