IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   Ekonomista opozarjata na upravljanje z odpadki  |  Trgovina na drobno tudi avgusta upadla, v Sloveniji najvišja rast  |   ||
   

Srbija/regija: 9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd

05.10.2022
Tradicionalni FMCG "RETAIL SUMMIT" revije InStore, ki ga sponzorirajo vodilne trgovske verige v državi, na enem mestu združuje različne dejavnosti prodaje potrošniškega blaga in sorodnih industrij.

Predstavljamo vam (glavne) razloge, zakaj ne smete zamuditi osrednjega trgovskega dogodka v Srbiji, ki bo 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd in na katerega se lahko prijavite tudi vi.

1. Mreženje je na prvem mestu!

Preživite dan s kolegi(cami) iz področja FMCG, izkoristite priložnost in prisluhnite predavanjem  strokovnjakov in predstavnikov industrije, obogatite svojo mrežo kontaktov, izmenjajte izkušnje, predstavite izdelke in storitve.

2. Izobrazba, izkušnje in informacije za izboljšanje vašega poslovanja

Glavni govornik bo Matthew Brown, maloprodajni futurolog (Ecochamber, London, Velika Britanija): "Vizualne preobrazbe trgovin po svetu",

Marc Garofanni, glavni manager Super Vero Jumbo Srbija:" Ustvarjanje edinstvene izkušnje za potrošnika",
 
Cosmin Dan, Euromonitor International: "Izzivi v novi gospodarski realnosti",
 
Peter Kiklan, NielsenIQ:"Zakaj je pomembno, da učinkovito upravljamo s cenami?",
 
Tomasz Stec, Simon-Kucher & Partners:"Kako zgraditi in si pridobiti ugled",
 
Marko Naumov, NielsenIQ:"Vse kar morate vedeti o lansiranju blaga na bolgarski trg",

Okroglo mizo bo vodil Milan Čulibrk,glavni urednik NIN-a: "Dobre poslovne prakse in izvozne priložnosti"

Bojan Knežević, direktor, Jaffa a.d. Crvenka,
Marko Njavro, glavni manager SBU Snacks v Atlantic Grupi.

Informacije in prijave na uradni spletni strani : www.fmcg-summit.rs


Kaj je v ospredju zanimanja leta 2022?

 - Skener trga FMCG v Srbiji in srednji Evropi,
 - Razumevanje poti do nakupa: globalni tipi potrošnikov,
 - Priložnost za domače proizvajalce: vse, kar morate vedeti o plasiranju vaših izdelkov na bolgarski trg,
 - Cenovna politika: Kako zgraditi pozitivno cenovno podobo?,
 - Edinstvena nakupovalna izkušnja,
 - Pogled generalnega direktorja: izvozne priložnosti in dobre poslovne prakse,
 - Prihajajo nove generacije: zmagovalci tekmovanja študentov Ekonomske fakultete.

B2B aktivnosti

Več kot 20 partnerjev, sponzorjev in prijateljev projekta bo na razstavnem prostoru pred konferenčno dvorano in med programom predstavilo svoje akcije, izdelke in storitve. Če želite izkoristiti priložnost za neposredno B2B promocijo, nas kontaktirajte za več podrobnosti o modelih sodelovanja.

Vojislava Pešić, direktorica poslovnih dogodkov
vojislava@instore.rs

Modeli sodelovanja in prodaja sponzorskih paketov
Bojan Đurović
bojan@instore.rs

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs

Dejan Novosel
dejan@instore.rs

Informacije in prijave na uradni spletni strani www.fmcg-summit.rs

 


Nazaj
 
 
 
 
back to top