IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.11.2020 || Brezplačni higienski izdelki za (vse) ženske   |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Jutri bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  V dm bodo "črni petek" spet naredili tudi "svetlega"  |  Od danes večja in modernejša trgovina Spar v Lenartu  |  Skupina Mercator v prvih devetih mesecih letos z višjimi prihodki  |  Red Bull lani prodal 7,5 milijarde pločevink  |  V Skopju potekal 6.FMCG Sumit revije InStore   |  Žabka odprla svojo prvo 100 % "zeleno" trgovino  |  HelloFresh za 230 milijonov evrov prevzel Factor75  |  Na GZS menijo, da bi na domu lahko delala četrtina zaposlenih  |  Prvi viski iz Bosne in Hercegovine - Bos Taurus  |   Prebivalec lani v povprečju zavrgel 67 kilogramov hrane  |  Prihodek v storitvah v devetih mesecih medletno manjši za nekaj več kot desetino  |  TZS:" Trgovina ni vir okužb"  |  Kiko odprl prvo prodajalno danes, v torek naslednjo  |  Od sobote do 21. decembra (najbolj) strogi ukrepi   |  Gradnja Emonike se bo začela leta 2022  |  Ob Svetovnem dnevu oljke okrogla miza o novih izzivih   |   ||
   

Slovenija: 83. številka revije InStore tudi na spletu

06.04.2020
Luč sveta je ugledala nova revija InStore. Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana, a tokrat zaradi koronavirusa vendarle nekoliko prilagojena. Najnovejšo izdajo si lahko preberete tudi v elektronski obliki in sicer v zavihku desno zgoraj na www.instore.si (vse ostale revije so v arhivu).
 
 
Tokratna številka je nekoliko prilagojena trenutnim razmeram. Tako smo prilogo InFocus oblikovali na način, da bi v njej našli čim več koristnih informacij o novem koronavirusu, ki je paraliziral svet in pri večini spremenil tok življenja. Tako kot vse revije, tudi to izdajo na začetku krasi uvodnik, ki ga je spisal partner v družbi Valicon, Zenel Batagelj. V tekstu se sprašuje, kaj bo po tej nastali krizi sploh še normalno.
 
Po naši stari navadi smo v prvi polovici revije tudi pripravili širok nabor novic od doma in drugod, predstavili nova odprtja, čeprav jih je bilo tokrat razumljivo manj, na strani št. 24 pa bralci že najdete prvi intervju. Opravili smo ga s predstavnico obrata Nestlé v srbskem Surčinu, tamkajšnjo direktorico tovarne, Tanjo Žigić, ki je med drugim dejala, da je delo za tako veliko podjetje predvsem privilegij, a hkrati izziv.
 
Sledi prej omenjeni InFocus, v katerem soustanoviteljica akademije Panta Rei, Sara Brezigar, med drugim ponudi nekaj namigov, kako se v teh dneh, ko je večina v domači karanteni, spopasti z izzivom dela od doma.
 
Drugi intervju meseca je v središče postavil izvršnega direktorja hitro rastoče trgovinske verige Lonia, Draga Munjizo. Vodja enega izmed desetih najmočnejših trgovcev pri naših južnih sosedih, ki se po prevzemu konkurenčne Sloge lahko pohvali že z več kot 300 prodajalnami, v primerjavi z lanskim letom pričakuje vsaj 25-odstotno rast prodaje.
 
Na strani št. 44 sledi sedaj že tradicionalni pregled 50 najhitreje rastočih trgovcev na svetu, pri katerem pa smo se tokrat za nekaj vrstic ustavili tudi pri "seciranju" elitne deseterice. Med elitno 250-terico so prihodki najmočneje narasli indijskemu  podjetju Reliance Industries Limited, ki je v zadnjih petih poslovnih letih zabeležilo letno stopnjo rasti v višini 55,8 odstotka.
 
Rubriko InStore v gosteh krasi trgovina Natura iz Stojncev, katere lastnik Uroš Seka trdi, da se je jim je v času pandemije koronavirusa še posebej okrepila ambulantna prodaja, bodo pa letos v bližnjem Vidmu odprli še en lokal, ki se bo imenoval Kotiček dobrot.
 
V rubriki Prodaja strokovnjak agencije AC Nielsen Kevin Daly razlaga, kako pomemben je za preboj izdelka distributer, ista raziskovalna hiša pa nekaj strani naprej ponuja še vpogled v to, kako bodo tehnološke spremembe vplivale na potrošnjo. Vmes se je vrinila še rubrika distribucija in logistika, kjer o analizi zalog modruje strokovnjak s tega področja, Antonio Zrilić.
 
Na koncu smo kar dobršen del posvetili tudi našemu obisku najpomembnejšega sejma v sektorju dobrin široke potrošnje. V Düsseldorfu je namreč februarja potekal znameniti EuroShop, trgovinski dogodek leta. Našo 83. izdajo z besedo razuma sklene Igor E. Bergant, ki je v rubriki Vox populi poudaril, da bo zelo pomembno tudi obnašanje človeštva, ko bo te norije s koronavirusom enkrat konec. 


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top