IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 15.07.2020 || FDA dovoljuje trženje IQOS naprave kot tobačnega izdelka s spremenjenim tveganjem  |  Tudi v Senti (po Beogradu) odprli Muzej čokolade  |  V SDTS lahko že slavijo nedeljsko zaprtje trgovin   |  Mlekarne Celeia poslovno leto sklenile z 61,9 milijona evrov prihodkov   |  EU pospešila postopek za razvoj cepiva   |  Cepivo Moderne izjemno uspešno v prvi fazi testiranja  |  Dm prek spleta prodaja komplet za testiranje na Covid-19  |  V Ulcinju bodo gradili sodobno ribiško luko  |  SDTS:"Odločevalci naj prisluhnejo ljudem, ne kapitalu"  |  Vnovična prepoved prodaje alkohola  |  AT Kearney:"Slovenija lahko izkoristi svojo razvitost"  |  EcorNaturaSi v Kalčku pridobil večinski lastniški delež  |  S turističnimi boni v gospodarstvo doslej priteklo 13,5 milijona evrov pomoči  |  Najbolj priljubljena brezalkoholna pijača je Cedevita  |  Wolt znižal znesek minimalnega naročila na 8 evrov  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Diageo pripravlja viski Johnnie Walker v kartonasti embalaži  |  Konference SEMPL letos ne bo   |  Spar deli zaščitne maske kupcem, ki jih nimajo  |  Spar Avstrija AG lani zabeležil rekordnih 11,15 milijarde evrov prometa  |   ||
   

Slovenija: 5. spletno srečanje slovenskega turizma

29.05.2020
Danes od 9. do 11. ure je potekalo peto spletno srečanje: Slovenski turizem med in po COVID-19. Tokrat pod naslovom: Odnos do turista – personaliziran & digitalen. Tema tokratnega webinarja je bila vloga digitalnega marketinga pri oživljanju in ponovnem zagonu slovenskega turizma.

Skupaj so iskali odgovore na vprašanja: Kakšne spremembe se obetajo v digitalnem trženju? Kako prilagoditi strategijo digitalnega marketinga v turizmu? Kakšna bo izkušnja "post-corona” turista? Na katere goste lahko računamo in kakšni bodo turisti po COVID-19? Kako bomo poglabljali odnose s potrošniki?

Za uvod v razpravo in iskanje rešitev je govoril Nicholas Hall, ustanovitelj Digital Tourism Think Tank. Predstavil je svoj pogled na trenutne trende in novo realnost globalnega položaja in razvoja turizma. V nadaljevanju je sledil pogovor s predstavniki slovenskega turizma, ki ga je s strokovnega vidika moderiral Andraž Štalec, ustanovitelj in lastnik RedOrbit.

Gostje so bili:Ana Praprotnik (direktorica marketinga, Sava Hotels & Resorts), Igor Novel (direktor Turističnega združenja Portorož), Blaž Veber (direktor Turizma Kranjska Gora), Ana Savšek (vodja sektorja, Vsebinski digitalni marketing, STO), Nina Colarić Cvirn (urednica družbenih omrežij, STO), Aljoša Ciglar (urednik družbenih omrežij, Zavod za turizem Ptuj).

Nazaj
 


 
 
 
back to top