IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 16.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

BiH: 4. InStore konferenca v Sarajevu: "Velik dan za domačo FMCG industrijo!"

13.04.2018
Sarajevo je bilo 12. aprila regionalni center FMCG industrije z udeležbo več kot 500 uglednih proizvajalcev, trgovcev, distributerjev ter različnih uglednih domačih in tujih strokovnjakov s področja maloprodaje in marketinga, gostov in novinarjev. 4. FMCG Summit v Sarajevu je uspel. 
 

Pogovarjali so se o trenutnem stanju v industriji blaga široke potrošnje, o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki omogočajo boljše prodajne rezultate ter o razvojnih možnostih, boljši optimizaciji stroškov poslovanja itd.
 
O tem, kakšna je prihodnost trgovine, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo še bolj paziti na vrednosti blagovnih znamk, promocije, kako je treba pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo. Vse to so bile samo nekatere od tem sarajevskega FMCG Summita. 

"Brez naložbe v znanje bomo le stežka napredovali, FMCG Summit pa je najboljši kraj, kjer lahko ta znanja osvojimo. Zatorej je uspeh tega dogodka odvisen predvsem od vas oziroma od novih znanj, ki jih bomo tu prejeli oz. podelili. Moram povedati, da sem izjemno ponosen na ta dogodek, ki poteka v vsej regiji, koncept pa se je rodil ravno v Sarajevu," je v uvodu 4. Sarajevo FMCG Summita ob odprtju konference dejal glavni in odgovorni urednik revije InStore BiH, Rešid Muratović.

Nazaj
 


 
 
 
back to top