IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

BiH: 4. InStore konferenca v Sarajevu: "Velik dan za domačo FMCG industrijo!"

13.04.2018
Sarajevo je bilo 12. aprila regionalni center FMCG industrije z udeležbo več kot 500 uglednih proizvajalcev, trgovcev, distributerjev ter različnih uglednih domačih in tujih strokovnjakov s področja maloprodaje in marketinga, gostov in novinarjev. 4. FMCG Summit v Sarajevu je uspel. 
 

Pogovarjali so se o trenutnem stanju v industriji blaga široke potrošnje, o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki omogočajo boljše prodajne rezultate ter o razvojnih možnostih, boljši optimizaciji stroškov poslovanja itd.
 
O tem, kakšna je prihodnost trgovine, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo še bolj paziti na vrednosti blagovnih znamk, promocije, kako je treba pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo. Vse to so bile samo nekatere od tem sarajevskega FMCG Summita. 

"Brez naložbe v znanje bomo le stežka napredovali, FMCG Summit pa je najboljši kraj, kjer lahko ta znanja osvojimo. Zatorej je uspeh tega dogodka odvisen predvsem od vas oziroma od novih znanj, ki jih bomo tu prejeli oz. podelili. Moram povedati, da sem izjemno ponosen na ta dogodek, ki poteka v vsej regiji, koncept pa se je rodil ravno v Sarajevu," je v uvodu 4. Sarajevo FMCG Summita ob odprtju konference dejal glavni in odgovorni urednik revije InStore BiH, Rešid Muratović.

Nazaj
 


 
 
 
back to top