IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Glovo kupil največjega konkurenta  |  Antonio Vuksan-Ćusa je nov direktor METSS-a  |  Družinski Mannerjev slaščičarski izziv v Šiški   |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |   ||
   

Slovenija: 26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža McCann

19.10.2019
Na 26. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben je agencija leta postala Publicis Italija, agencijska mreža leta pa že četrtič zapored McCann Worldgroup. McCannovi so tudi kreativni direktorji leta; to so Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy in Adrian Botan. Slovenskim agencijam letos ni uspelo osvojiti nagrad.

Na 26. Zlatem bobnu so podelili 9 velikih, 37 zlatih in 62 srebrnih bobnov. Nagrada zlati zmaj za neodvisno agencijo leta je šla v roke finski agenciji SOK Media.
 
Blagovna znamka leta je Ikea. Nagrado Zlati boben Adriatik je žirija podelila agenciji McCann Beograd za akcijo "Ne odrekam se" (Ne odričem se").
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top