IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |  PLMA sejem v Chicagu do torka  |  Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |   ||
   

Slovenija: 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 15 prostih mest!

06.06.2019
Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili posebno spletno stran in seveda zanimiv program, na katerem predstavljamo vse v zvezi s tem, kar je potrebno za največji trgovinski konferenčni dogodek leta v Sloveniji. 
 
 
Če se konference želite udeležiti, nam pišite na elektronski naslov prijave@fmcg-summit.si, sicer pa je na voljo le še 50 prostih mest!

 
O SUMMITU
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Prvi FMCG Summit Ljubljana se je odvil 7. junija lani v hotelu Austria Trend v Ljubljani.
 
Cilj konference je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu. FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez.
 
Udeleženci bodo imeli priložnost, da spoznajo izzive, ki področje izdelkov za široko porabo pričakujejo v prihodnosti, da spoznajo analize in napovedi o stanju na trgu in tudi načine, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo.
 
Na konferenci pričakujemo 200+ FMCG profesionalcev!
 
Program 2.FMCG Summita Ljubljana 2019: 

8.00-9.00 Prihod udeležencev in registracija
9.00-9.10 Uvodni govor: Matej Oblak, direktor, revija InStore Slovenija
9.10-10.30 Zenel Batagelj (Valicon) partner (Retrospektiva naših FMCG blagovnih znamk in pogled v prihodnost                
Matjaž Vodopivec (Atlatntic Grupa), direktor SPP Slano in sladko (Internacionalizacija blagovnih znamk in inovativnost v proizvodnih kategorijah)
10.30 - 10.55 Odmor za kavo, pijače in priboljške
10.55-12.15 Matthias Queck (LZ Retailytics), partner, 
Gregor Kosi (Lidl), generalni direktor (pogovor z g.Kosijem bo vodil Igor E.Bergant)
12.15-13.25 Kosilo
13.25-14.25 Davorka Biondić Vince (Biondi), direktorica (Pogajanja med trgovci in dobavitelji)
Tomasz Stec (Simo-Kucher@Partners) direktor pisarne v Varšavi (Strategija in primeri oblikovanja cen pri trgovcih in dobaviteljih)
14.45-15.05 Odmor za kavo, ostale pijače in priboljške
15.05-16.15 Andraž Tuš (Skupina Tuš) direktor (Prihodnost trgovine je v storitvah)                 
Jean-Jacques Vandenheede (The Nielsen Company), (Kakšne so in bodo posledice četrte industrijske revolucije na maloprodajo? 


Nazaj
 


 
 
 
back to top