IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.07.2020 || FDA dovoljuje trženje IQOS naprave kot tobačnega izdelka s spremenjenim tveganjem  |  Tudi v Senti (po Beogradu) odprli Muzej čokolade  |  V SDTS lahko že slavijo nedeljsko zaprtje trgovin   |  Mlekarne Celeia poslovno leto sklenile z 61,9 milijona evrov prihodkov   |  EU pospešila postopek za razvoj cepiva   |  Cepivo Moderne izjemno uspešno v prvi fazi testiranja  |  Dm prek spleta prodaja komplet za testiranje na Covid-19  |  V Ulcinju bodo gradili sodobno ribiško luko  |  SDTS:"Odločevalci naj prisluhnejo ljudem, ne kapitalu"  |   EU poskuša oživiti trgovinska pogajanja z Indijo  |  V Srbiji od petka maske znova obvezne, v BiH 223 novih okužb  |  Odbor DZ potrdil dodatne izjeme pri zaprtju trgovin ob nedeljah  |  Vnovična prepoved prodaje alkohola  |  AT Kearney:"Slovenija lahko izkoristi svojo razvitost"  |  EcorNaturaSi v Kalčku pridobil večinski lastniški delež  |  S turističnimi boni v gospodarstvo doslej priteklo 13,5 milijona evrov pomoči  |  Najbolj priljubljena brezalkoholna pijača je Cedevita  |  Wolt znižal znesek minimalnega naročila na 8 evrov  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Diageo pripravlja viski Johnnie Walker v kartonasti embalaži  |   ||
   

Slovenija: 14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS

20.11.2019
Na sedežu GZS (Gospodarske zbornice Slovenije) so organizirali že 14. Vrh slovenskega gospodarstva. Vsako leto se zberejo gospodarstveniki z namenom, da predstavijo aktualne gospodarske razmere in ključne izzive prihodnosti.
 
Letos  so se spoprijamali z novimi izzivi, ki prihajajo iz globalnega okolja – inovativnostjo, upravljanjem ljudi in prepoznavnostjo oz. ugledom.
 
Tudi o tem, kako se pripravljajo na te izzive, kako se nanje pripravljajo v največji zunanjetrgovinski partnerici, Nemčiji, so govorili.
 
GZS je udeležencem vnaprej pripravila po 6 predlogov ukrepov na treh področjih: raziskave ter razvoj in inovativnost, vodenje ljudi in razvoj kadrov ter ugled in blagovne znamke.
 
Gospodarstveniki so za vsako področje izbrali po tri predloge  in dodajali še svoje ter nato izglasovali najbolj perspektivne.
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top