IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Rusija: X5 uvedel avtomatski sistem nabave v dveh distribucijskih centrih in objektih

16.05.2018

Ena izmed največjih ruskih trgovinskih verig je zaključila z velikim projektom avtomatizacije v distribucijskih centrih in trgovinah Perekrestok in Karusel.

 
 
V procesu modernizacije centralne logistike, marketinga in komercialnih poslov je trgovec implementiral software za managment celotne dobavne verige s katerim je natančnost ocenjevanja ocene zalog povečana za 17 odstotkov, tako kot stvarna dostopnost proizvodov na policah za 5 odstotkov, so zapisali v sporočilu za javnost. 
 
Sistemska rešitev, ki jo ponuja JDA Software, uporablja podatke podjetja o prodaji, marketingu in tržnih aktivnostih v prejšnjih dveh letih, da bi na ta način še bolj natančno predvideli povpraševanje.
 
Pri kalkulacijah se upoštevajo vremenske razmere, javni dogodki in vsi drugi dejavniki, ki lahko vplivajo na vedenje potrošnikov in trgovinske operacije.
 
Analiza te vrste podatkov omogoča sistemu, da predvidi količine za vsak posamezen objekt, proces kalkulacije pa je lahko prilagojen različnim kategorijam proizvodov.
 
X5 Retail Group  posluje z 12.701 objektom in je lider na trgih v Moskvi in Sankt Petersburga. Ima 39 distribucisjkih centrov in 3.038 tovornjakov.
 
Podjetje je nedavno poročalo o rasti prihodkov za 25 odstotkov na letni ravni za leto 2017, njihov višji manager Denis Kuznecov  pa je za revijo InStore obljubil  odgovore na dodatna vprašanja, ki zadevajo njihovo poslovanje.


Nazaj
 


 
 
 
back to top