IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

ZDA: V času pandemije Američani mrzlično nakupujejo zamrznjeno hrano

26.02.2021
Novo poročilo Ameriškega inštituta za zamrznjeno hrano, ki ga je omenjena organizacija izdelala s pomočjo FMI (Food Industry Assosiation), razkriva, kako je zamrznjena hrana ena od najbolje rastočih kategorij v živilskih kategorijah.
 
 
Rast kategorije se je izdatno okrepila med pandemijo novega koronavirusa, vsaj kar se Američanov tiče, trend se je oblikoval v stalnico številnih gospodinjstev, ki bo ostala najverjetneje tudi po koncu te "koronanorije". Študija The Power of Frozen 2021 razkriva, da je kategorija zamrznjene hrane rasla že od leta 2016, a je lani močno odskočila.
 
Promet z zamrznjenimi morskimi sadeži, picami, mesom, zelenjavo, pekovskimi izdelki ter navsezadnje sladoledi je lani znašal 65,1 milijarde dolarjev, kar pomeni 21-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2019. Tudi količinsko je prodaja zamrznjene hrane v ZDA lani narasla za 13,3 odstotka.
 
Skoraj vse podkategorije so doživele rast z dvoštevilskim faktorjem, še razkriva študija, pri čemer so šli najbolj za med morski sadeži (35,3-odstotna rast), perutnina (34,7-odsotna rast) in slane predjedi (28,9-odstotna rast).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top