IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

VB/Nizozemska: Unilever prodaja blagovne znamke margarine in masla

20.03.2017

Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke potrošnje Unilever pripravlja prodajo nekaterih svojih prehrambenih blagovnih znamk, vredno 6 milijard funtov (7,44 milijard dolarjev), so sporočili britanski mediji v soboto.


V podjetju načrtujejo prodajo linije margarine Flora in masla Stork, piše Sunday Times. Časopis Sunday Telegraph, kjer ravno tako omenjajo 6 milijard funtov pa navajaj vire, kjer trdijo, da privatna investicijska podjetja: Bain Capital, CVC in Clayton Dubilier & Rice pripravljajo ponudbe za posle z namazi.

Pri Unileverju sicer niso odgovorili agenciji Reuters za komentar, a proizvajalec Knorr juh, mil Dove in sladoledov Ben & Jerry’s je prejšnji mesec odbil nepričakovano ponudbo glede prevzema s strani ameriškega prehrambenega podjetja Kraft Heinz, ‘težko’ 143 milijard dolarjev.

V Unileverju so sicer začeli s procesom analize poslovanja zaradi možne vrnitve sredstev delničarjem, piše Financial Times.


Nazaj
 


 
 
 
back to top