IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.04.2017 || Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

VB/Nizozemska: Unilever prodaja blagovne znamke margarine in masla

20.03.2017

Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke potrošnje Unilever pripravlja prodajo nekaterih svojih prehrambenih blagovnih znamk, vredno 6 milijard funtov (7,44 milijard dolarjev), so sporočili britanski mediji v soboto.


V podjetju načrtujejo prodajo linije margarine Flora in masla Stork, piše Sunday Times. Časopis Sunday Telegraph, kjer ravno tako omenjajo 6 milijard funtov pa navajaj vire, kjer trdijo, da privatna investicijska podjetja: Bain Capital, CVC in Clayton Dubilier & Rice pripravljajo ponudbe za posle z namazi.

Pri Unileverju sicer niso odgovorili agenciji Reuters za komentar, a proizvajalec Knorr juh, mil Dove in sladoledov Ben & Jerry’s je prejšnji mesec odbil nepričakovano ponudbo glede prevzema s strani ameriškega prehrambenega podjetja Kraft Heinz, ‘težko’ 143 milijard dolarjev.

V Unileverju so sicer začeli s procesom analize poslovanja zaradi možne vrnitve sredstev delničarjem, piše Financial Times.


Nazaj
 


 
 
 
back to top