IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 14.07.2020 || InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Jutri pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Evropa: Mastercard:"Karantena = rekord spletnih nakupov"

18.05.2020
Podjetje Mastercard je opravilo raziskavo 12.500 anketirancev med 4. in 11. majem 2020 na 15 trgih s pomočjo neodvisnega raziskovalnega podjetja Fly research. Anketiranci so bili moškega in ženskega spola različnih starosti nad 18 let.
 
Karantena je spodbudila 30-odstotni porast virtualnih doživetij, od filmov do fitnesa. Vsak četrti na spletu prispeva donacije v dobrodelne namene.
 
Strižniki las, ročke za vadbo in knjige med najbolj priljubljenimi izdelki.
 
Okoli 65 odstotkov ljudi je zaskrbljenih zaradi spletnih prevar.

Spletno nakupovanje je v zadnjem mesecu prehitelo vse druge oblike potrošnje, saj je več kot polovica evropskih kupcev (57 odstotkov) izjavila, da nakupujejo prek spleta bolj kot kadarkoli prej. Prav tako pa se rekordno število ljudi poslužuje virtualnih doživetij, kot so tečaji vadbe doma, spletne naročnine za predvajanje televizije in filmov ter spletno učenje med karanteno.

Raziskava podjetja Mastercard je pokazala, da vsak tretji Evropejec (30 odstotkov) porabi več denarja za virtualna doživetja. Skoraj dva od treh (58 odstotkov) gledata televizijo ali filme prek spletne naročniške storitve, več kot četrtina (26 odstotkov) se udeležuje tečajev spletnih vadb in 24 odstotkov virtualno obiskuje muzeje in druge zanimive kraje.

Skoraj polovica Evropejcev (46 odstotkov) prav tako dodatni čas, ki ga preživljajo doma, izkoristi kot priložnost za učenje novih znanj in veščin na spletu. Skoraj dva od petih (37 odstotkov) sta začela uporabljati spletno bančništvo, več kot četrtina (28 odstotkov) se uči upravljanja s svojim zdravjem in dostopanja do zdravil na spletu, tretjina (31 odstotkov) pa se jih uči kuhati prek spletnih tečajev.
Prav tako je 20 odstotkov izkoristilo dodaten čas za učenje novega jezika, 14 odstotkov jih je spremljalo spletna navodila za striženje las, 15 odstotkov pa tečaje o ličenju. Vsak deseti (10 odstotkov) se uči kodirati, sedem odstotkov pa jih uporablja internet, da bi se naučili igrati glasbenega instrumenta.

Glede na raziskavo so nas tudi časi, v katerih živimo, naredili bolj radodarne, saj jih je več kot četrtina (28 odstotkov) povedala, da so v zadnjem mesecu prispevali donacije za dobrodelne namene, 14 odstotkov jih je prispevalo donacije prvič.

Kar 36-odstotni porast je ljudi, ki nakupujejo osnovne dobrine na spletu, med najbolj priljubljenimi trendi je opazen porast pri nakupu knjig (32 odstotkov), kuhinjskih pripomočkov (22 odstotkov), strižnikov za lase (19 odstotkov) in fitnes pripomočkov za vadbo doma, kot so ročke in podloge za vadbo (13 odstotkov). Prav tako se je 18 odstotkov kratkočasilo z novimi družabnimi igrami.

Raziskava je pokazala, da očitno navade spletnega nakupovanja zrcalijo vedenja v običajnem življenju, saj štirje od petih (81 odstotkov) tipičnih lovcev na ugodne trgovinske kupčije preživijo ure za raziskovanje različnih spletnih mest v iskanju najboljših ponudb, dva od treh (66 odstotkov) samooklicanih kupcev, ki si samo ogledujejo izložbe in nič ne kupijo, pa trdijo, da redno ustvarjajo sezname želja, vendar vedno ne zaključijo nakupa. Polovica novih spletnih kupcev (51 odstotkov) pravi, da ostajajo zvesti trgovcem, pri katerih kupujejo v običajnem času.

Skoraj vsi (87 odstotkov) so pozorni, kaj in kje nakupujejo prek spleta, saj jih 65 odstotkov trdi, da so zaskrbljeni, da bi postali žrtev spletnih prevar. V prizadevanju za ohranitev plačilne varnosti na spletu se štirje od petih Evropejcev (81 odstotkov) nagibajo k že poznanim trgovcem, 80 odstotkov pred nakupom pregleda mnenja kupcev, tretjina (31 odstotkov) pa se bo pred nakupom obrnila na nove ali neznane prodajalce.

Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija, je povedal: "Vsi se prilagajamo novemu načinu življenja in razumljivo je, da nakupujemo več prek spleta, ne samo osnovne potrebščine, ampak tudi za virtualna doživetja, od filmov do fitnesa. Težki časi lahko v nas prebudijo najboljše in občutimo lahko tolažbo in srčnost zaradi večjega števila ljudi, ki donirajo prek spleta, ter ogromnega števila ljudi, ki se učijo novih načinov za upravljanje vsakodnevnega življenja na spletu. Zdaj bolj kot kdajkoli prej ljudje potrebujemo dostop do digitalne ekonomije in vsi na podjetju Mastercard si nenehno prizadevamo, da bi bilo spletno nakupovanje bolj preprosto, neovirano in varno za vse, ne glede na to, ali kupujete osnovne dobrine ali doživetja."

DESET NAJBOLJ PRILJUBLJENIH DOŽIVETIJ V ČASU KARANTENE

1.  75 odstotkov redno opravlja video klice z družino, prijatelji in sodelavci.
2.  58 odstotkov ima spletno naročnino za predvajanje televizije in filmov, kot sta Netflix ali Amazon Prime Video.
3.  36 odstotkov gleda virtualno komedijo ali stand-up na spletu.
4.  32-odstotno se udeležuje spletnih glasbenih koncertov.
5.  31 odstotkov igra video igre na spletu.
6.  30 odstotkov se udeležuje tečajev kuhanja ali sledi receptom na spletu.
7.  26 odstotkov telovadi s pomočjo spletnih vadb.
8.  24 odstotkov virtualno obiskuje muzeje ali druge zanimive kraje.
9.  22 odstotkov se uči novega jezika na spletu.
10.  20 odstotkov opravlja kvize s prijatelji prek spleta.

DESET NAJBOLJ PRILJUBLJENIH IZDELKOV V ČASU KARANTENE

1. Knjige (32 odstotkov)
2. Kuhinjski pripomočki (22 odstotkov)
3. Izdelki za barvanje las (19 odstotkov)
4. Družabne igre (18 odstotkov)
5. Sestavljanke, ‘puzzles’ (17 odstotkov)
6. Strižniki za lase (15 odstotkov)
7. Računalniki/oprema (13 odstotkov)
8. Blazine (13 odstotkov)
9. Ročke / fitnes oprema (13 odstotkov)
10. Izdelki za umetnost in ročna dela (12 odstotkov)

Ključni nasveti podjetja Mastercard za ohranjanje varnosti na spletu:

• Izberite varne spletne strani: Prek spleta nakupujte samo na varnih spletnih straneh. Varne strani se začnejo s "https" in bodo v brskalniku imele simbol zaklenjene ključavnice.
• Varujte svoje podatke: Nikoli ne pošiljajte svojih podatkov bančnih ali kreditnih kartic po e-pošti, v besedilnih sporočilih, prek družbenih medijev ali nepreverjenih telefonskih klicev.
• Posodobite varnostno zaščito: Poskrbite, da boste posodobili varnostno zaščito za katerokoli napravo, s katero nameravate nakupovati, naj bo to telefon, prenosnik ali tablični računalnik.
• Zaupajte svojemu občutku: Če na spletu vidite ponudbo, ki je videti predobro, da bi bila resnična, verjetno tudi je. Če niste prepričani, vedno opravite raziskavo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top