IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Slovenija: Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"

01.02.2020
 Simona Mandl je center managerka mariborskega Europarka, kjer so dokončno zaključili s prenovo celotne restavracije Interspar, letos pa praznujejo 20. rojstni dan.
 
Opišite lansko poslovno leto s stališča finančne uspešnosti?
 
Poslovno leto 2019 je bilo uspešno. Rezultati potrjujejo, da je naša strategija poslovanja in razvoja nakupovalnega središča dobro začrtana. Poleg tega, da uspešno sledimo željam in potrebam obiskovalcev in dvigujemo raven nakupovalne izkušnje, nenehno vlagamo tudi v razvoj in napredek.
 
Imeli ste kar nekaj obnov, med katerimi je najbolj pomembna obnova restavracije, kajne?
 
V posodobitve v letu 2019 smo skupno vložili več kot 5,5 milijona evrov. Kar nekaj milijonov pa so v obnovo prodajaln in restavracije investirali tudi shop partnerji sami. V Europarku smo obnovili dovozne površine v garaži, del strehe, interier. Prenova Restavracije Interspar je bila tudi zelo pomembna naložba. Po novem jo krasi sodobna notranja oprema, prenovljen samopostrežni oddelek, poseben otroški kotiček in moderno zasnovan bar. Stilska prenova jedilnega dela je bila zasnovana po navdihu avstrijskega arhitekta in predstavlja njegov tretji uspešno zaključen projekt v Sloveniji. Pri prenovi je bil naš namen ustvariti prostoren in sodoben prostor na dosedanji lokaciji ter ohraniti razgled na staro mesto jedro. Osredotočili smo se tudi na trajnostno ravnanje in energetske izboljšave. Prostore namreč razsvetljuje energetsko varčna LED-razsvetljava. 
 
Katere so še druge novosti v nakupovalnem središču in kaj načrtujete v bližnji prihodnosti?
 
V letu 2019 smo odprli kar nekaj novih prodajaln – Baby Center, Buzz, Idexe´, Office Shoes, Palmers, Promod, XYZ, Cvetličarno PARK ter SIMPLE Barber Shop. Poleg tega smo prenovili Big Bang, Peek & Cloppenburg in dm drogerie markt, nova je tudi restavracija Chuty's.Odprli smo tudi novo prodajalno JUST-R, čaka pa nas še otvoritev novega prodajnega mesta Atelier Rebul in še kaj se bo našlo.
 
Letos proslavljate 20 let Europarka Maribor. Bodo kakšne posebne svečanosti zaradi te obletnice in kdaj?
 
V Europarku vsako leto praznujemo rojstni dan v velikem slogu. Ker letos obeležujemo 20 let delovanja, bo praznovanje še posebej veselo. V avgustu za obiskovalce Europarka že tradicionalno pripravljamo posebne rojstnodnevne popuste in večdnevno praznovanje. Zagotovo se nam bodo ponovno pridružila tudi poznana imena slovenske glasbene scene.
 
 
Kako v največjem nakupovalnem središču SV Slovenije gradite ugled in zaupanje v podjetje pri obiskovalcih in partnerjih v prodajalnah in lokalih?
 
Svojim partnerjem poskušamo zagotoviti najboljše pogoje za poslovanje in finančno uspešnost. Zavedamo se, da je pri odnosu s partnerji pomembna vzajemnost, saj so tudi oni del ustvarjanja dobrega imena nakupovalnega središča. Skupaj ustvarjamo pozitivno okolje, ki se odraža tudi v zadovoljstvu zaposlenih in obiskovalcev. Slednji se z veseljem vračajo k nam, saj jim nudimo svetovno priznane blagovne znamke, pestro ponudbo trendovskih izdelkov in kakovostnih storitev. Poleg tega dodano vrednost ustvarjajo različni dogodki, festivali in prireditve, s katerimi želimo pokazati, da je obisk Europarka Maribor več kot le nakupovanje.
 
Kakšna pa je konkurenčnost nakupovalnih središč v regiji?
 
Konkurenco spoštujemo, zavedamo se, da je konkurenca dobra, da se od nje lahko marsikaj naučimo. Je pa na koncu pomembno, da posamezno nakupovalno središče pozna specifiko tržnega okolja, v katerem posluje. Da pozna svoje obiskovalce in potenciale, ki jih ima, ter vse te specifike pravilno vključi v svojo strategijo in vsakodnevno poslovanje. Zato sem zelo ponosna, da je zaradi trdega dela prav vseh zaposlenih, tako sodelavcev ožje ekipe kot tudi vseh shop partnerjev in njihovih zaposlenih, Europark danes največje in najboljše nakupovalno središče v regiji.
 
Za ugled je pomembno tudi delovanje v okviru lokalne skupnosti?
 
V Europarku vsako leto podpiramo pozitivne lokalne projekte in organizacije, kot so Festival Lent, Zlata Lisica, Evropska noč raziskovalcev, Nogometni klub Maribor in številne druge. Prav tako tudi sami organiziramo družbeno-odgovorne dogodke. Tudi letos bomo, med drugim, že 12. leto zapored organizirali Europarkov kolesarski maraton. Zbrana sredstva prijavnin pa bomo podelili v dobrodelne namene. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top