IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |   ||
   

Slovenija: Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"

01.02.2020
 Simona Mandl je center managerka mariborskega Europarka, kjer so dokončno zaključili s prenovo celotne restavracije Interspar, letos pa praznujejo 20. rojstni dan.
 
Opišite lansko poslovno leto s stališča finančne uspešnosti?
 
Poslovno leto 2019 je bilo uspešno. Rezultati potrjujejo, da je naša strategija poslovanja in razvoja nakupovalnega središča dobro začrtana. Poleg tega, da uspešno sledimo željam in potrebam obiskovalcev in dvigujemo raven nakupovalne izkušnje, nenehno vlagamo tudi v razvoj in napredek.
 
Imeli ste kar nekaj obnov, med katerimi je najbolj pomembna obnova restavracije, kajne?
 
V posodobitve v letu 2019 smo skupno vložili več kot 5,5 milijona evrov. Kar nekaj milijonov pa so v obnovo prodajaln in restavracije investirali tudi shop partnerji sami. V Europarku smo obnovili dovozne površine v garaži, del strehe, interier. Prenova Restavracije Interspar je bila tudi zelo pomembna naložba. Po novem jo krasi sodobna notranja oprema, prenovljen samopostrežni oddelek, poseben otroški kotiček in moderno zasnovan bar. Stilska prenova jedilnega dela je bila zasnovana po navdihu avstrijskega arhitekta in predstavlja njegov tretji uspešno zaključen projekt v Sloveniji. Pri prenovi je bil naš namen ustvariti prostoren in sodoben prostor na dosedanji lokaciji ter ohraniti razgled na staro mesto jedro. Osredotočili smo se tudi na trajnostno ravnanje in energetske izboljšave. Prostore namreč razsvetljuje energetsko varčna LED-razsvetljava. 
 
Katere so še druge novosti v nakupovalnem središču in kaj načrtujete v bližnji prihodnosti?
 
V letu 2019 smo odprli kar nekaj novih prodajaln – Baby Center, Buzz, Idexe´, Office Shoes, Palmers, Promod, XYZ, Cvetličarno PARK ter SIMPLE Barber Shop. Poleg tega smo prenovili Big Bang, Peek & Cloppenburg in dm drogerie markt, nova je tudi restavracija Chuty's.Odprli smo tudi novo prodajalno JUST-R, čaka pa nas še otvoritev novega prodajnega mesta Atelier Rebul in še kaj se bo našlo.
 
Letos proslavljate 20 let Europarka Maribor. Bodo kakšne posebne svečanosti zaradi te obletnice in kdaj?
 
V Europarku vsako leto praznujemo rojstni dan v velikem slogu. Ker letos obeležujemo 20 let delovanja, bo praznovanje še posebej veselo. V avgustu za obiskovalce Europarka že tradicionalno pripravljamo posebne rojstnodnevne popuste in večdnevno praznovanje. Zagotovo se nam bodo ponovno pridružila tudi poznana imena slovenske glasbene scene.
 
 
Kako v največjem nakupovalnem središču SV Slovenije gradite ugled in zaupanje v podjetje pri obiskovalcih in partnerjih v prodajalnah in lokalih?
 
Svojim partnerjem poskušamo zagotoviti najboljše pogoje za poslovanje in finančno uspešnost. Zavedamo se, da je pri odnosu s partnerji pomembna vzajemnost, saj so tudi oni del ustvarjanja dobrega imena nakupovalnega središča. Skupaj ustvarjamo pozitivno okolje, ki se odraža tudi v zadovoljstvu zaposlenih in obiskovalcev. Slednji se z veseljem vračajo k nam, saj jim nudimo svetovno priznane blagovne znamke, pestro ponudbo trendovskih izdelkov in kakovostnih storitev. Poleg tega dodano vrednost ustvarjajo različni dogodki, festivali in prireditve, s katerimi želimo pokazati, da je obisk Europarka Maribor več kot le nakupovanje.
 
Kakšna pa je konkurenčnost nakupovalnih središč v regiji?
 
Konkurenco spoštujemo, zavedamo se, da je konkurenca dobra, da se od nje lahko marsikaj naučimo. Je pa na koncu pomembno, da posamezno nakupovalno središče pozna specifiko tržnega okolja, v katerem posluje. Da pozna svoje obiskovalce in potenciale, ki jih ima, ter vse te specifike pravilno vključi v svojo strategijo in vsakodnevno poslovanje. Zato sem zelo ponosna, da je zaradi trdega dela prav vseh zaposlenih, tako sodelavcev ožje ekipe kot tudi vseh shop partnerjev in njihovih zaposlenih, Europark danes največje in najboljše nakupovalno središče v regiji.
 
Za ugled je pomembno tudi delovanje v okviru lokalne skupnosti?
 
V Europarku vsako leto podpiramo pozitivne lokalne projekte in organizacije, kot so Festival Lent, Zlata Lisica, Evropska noč raziskovalcev, Nogometni klub Maribor in številne druge. Prav tako tudi sami organiziramo družbeno-odgovorne dogodke. Tudi letos bomo, med drugim, že 12. leto zapored organizirali Europarkov kolesarski maraton. Zbrana sredstva prijavnin pa bomo podelili v dobrodelne namene. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top