IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Slovenija: Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)

19.10.2018
To jesen so se Alpskemu mleku pod krovno znamko Alpsko pridružili novi izdelki, s katerimi je znamka vstopila na trg svežih mlečnih izdelkov. 
 
Predstavitev novih kremastih jogurtov in svežega mleka Alpsko so v Ljubljanskih mlekarnah pospremili s svežo komunikacijsko akcijo, ki navdih črpa v prednostih izdelkov samih.
 
Ključno sporočilo akcije se tako glasi "slastno kremasti in polnega okusa" in vabi vse ljubitelje mlečnih izdelkov, ki cenijo pristnost in okus po domu, da nove izdelke Alpsko odkrijejo na policah trgovin po vsej Sloveniji.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top