IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

Srbija: Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln

16.01.2018

Podjetje Gomex načrtuje odprtje dodatnih 30 prodajaln in usmerjanje razvoja v centralni del Srbije. To je izjavil Goran Kovačević, ustanovitelj in direktor te zrenjaninske trgovinske verige.

  

To je povedal v pogovoru za spletno stran IloveZrenjanin glede načrtov za leto 2018. Kovačević je dodal,  da je njihov cilj povečanje prometa za 20%, napredek servisa za potrošnika, dvig plače delavcem in seveda - dobiček.

"Lani smo odprli 16 novih prodajaln, mnoge smo prenovli, uvedli nove servise za državljane, a uspeli  tudi zaslužiti."

Strateška opredelitev Gomexa je, pravi Kovačević, odpiranje prodajaln, ki se razprostirajo med 250-500 kvadratnimi metri in usmerjanje na prehrano.

"Tak format prodajaln zahteva dobro pozicioniranost in zaradi tega razloga jih tudi imenujemo  "sosedske". Zdaj je to svetovni  trend in tako smo vsaj na tem področju svetovni," je šaljivo zaključil  Kovačević.

Vir: eKapija

Nazaj
 


 
 
 
back to top