IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.10.2018 || Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |   Še 6 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Srbija: Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln

16.01.2018

Podjetje Gomex načrtuje odprtje dodatnih 30 prodajaln in usmerjanje razvoja v centralni del Srbije. To je izjavil Goran Kovačević, ustanovitelj in direktor te zrenjaninske trgovinske verige.

  

To je povedal v pogovoru za spletno stran IloveZrenjanin glede načrtov za leto 2018. Kovačević je dodal,  da je njihov cilj povečanje prometa za 20%, napredek servisa za potrošnika, dvig plače delavcem in seveda - dobiček.

"Lani smo odprli 16 novih prodajaln, mnoge smo prenovli, uvedli nove servise za državljane, a uspeli  tudi zaslužiti."

Strateška opredelitev Gomexa je, pravi Kovačević, odpiranje prodajaln, ki se razprostirajo med 250-500 kvadratnimi metri in usmerjanje na prehrano.

"Tak format prodajaln zahteva dobro pozicioniranost in zaradi tega razloga jih tudi imenujemo  "sosedske". Zdaj je to svetovni  trend in tako smo vsaj na tem področju svetovni," je šaljivo zaključil  Kovačević.

Vir: eKapija

Nazaj
 


 
 
 
back to top