IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Glovo kupil največjega konkurenta  |  Antonio Vuksan-Ćusa je nov direktor METSS-a  |  Družinski Mannerjev slaščičarski izziv v Šiški   |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |   ||
   

Slovenija: GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce

18.10.2019
GIZ (Gospodarsko interesno združenje) Mesne industrije Slovenije je ob bok aferi z oporečnim mletim mesom v mesnicah trgovskih podjetij, poslal izjavo za medije in objavljamo njihovo naslednje sporočilo za javnost. 
  
Uprava za varno hrano je v obdobju od junija do septembra letos,  v posameznih mesnicah trgovskih podjetij,  odkrila  sulfit v čevapčičih in pleskavicah.

Medijske objave o odkritju prepovedanih sulfitov v mesnih pripravkih, ki jih je  inšpekcija UVHVVR odkrila v nekaterih mesnicah trgovskih podjetij, zaradi ne dovolj jasno podanih informacij in z vidika potrošnika do korektne obveščenosti, zahtevajo dodatno pojasnilo.
 
Žveplov dioksid oziroma žveplo v prahu ni bilo odkrito v mesnih pripravkih, ki jih trgovcem dobavljajo dobavitelji, torej proizvajalci mesa, marveč v mesnih pripravkih, ki jih pripravljajo v  trgovinah. 

Ob tem izpostavljamo predvsem pomen ozaveščenosti potrošnikov – pri nakupu mesa naj bo glavno vodilo kakovost in (znano) poreklo.  Odločitev za nakup uveljavljenih blagovnih znamk  nas dodatno varuje pred nezaželenim nakupom,  kajti nadzor nad kakovostjo in postopki priprave mesa  je v večjih mesno predelovalnih obratih stalen,  poleg tega proizvajalci skrbno pazijo na ugled lastnih blagovnih znamk, ki so njihov največji kapital.



Nazaj
 


 
 
 
back to top