IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.02.2020 || InStore št. 82 na poti k prejemnikom  |  Najslajši Mannerjev dunajski ples - BonbonBall  |  Izdelki 4. generacije Lojtr'ce domačih kmalu v trgovinah Lidl  |  Koronavirus tudi pri nas opustošil (nekatere) police  |  MMC: "Vsak dvajseti Slovenec se drži veganske diete"  |  P&G predstavil novo linijo čistil  |  Se Biedronka širi v Romunijo?  |  Vrata odprl prvi supermarket brez blagajn Amazon Go Grocery  |  Olajšano trgovanje s sadjem in zelenjavo v regiji CEFTA  |  Aldi kupuje Casinove trgovine Leader Price   |  V trgovini zaposlenih skoraj 40.000 ljudi  |  Plodinam kazen v višini milijona kun  |  Lani je Mlijekoprodukt poslal na trg 90 mil. litrov mleka in mlečnih proizvodov  |  Lidl ponuja novo "hrano za s seboj"  |  Zaradi koronavirusa že trpi (tudi) gospodarstvo  |  V boj proti koronavirusu tudi z razkuževanjem bankovcev  |  Gorivo od polnoči dražje za en cent  |  Zlatiborac odslej tudi v slovenskih Mercatorjih  |  Družba Delo prodaja zaprla več kot 50 trafik  |  Tesco se dokončno poslavlja od kitajskega trga  |   ||
   

Slovenija: GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce

18.10.2019
GIZ (Gospodarsko interesno združenje) Mesne industrije Slovenije je ob bok aferi z oporečnim mletim mesom v mesnicah trgovskih podjetij, poslal izjavo za medije in objavljamo njihovo naslednje sporočilo za javnost. 
  
Uprava za varno hrano je v obdobju od junija do septembra letos,  v posameznih mesnicah trgovskih podjetij,  odkrila  sulfit v čevapčičih in pleskavicah.

Medijske objave o odkritju prepovedanih sulfitov v mesnih pripravkih, ki jih je  inšpekcija UVHVVR odkrila v nekaterih mesnicah trgovskih podjetij, zaradi ne dovolj jasno podanih informacij in z vidika potrošnika do korektne obveščenosti, zahtevajo dodatno pojasnilo.
 
Žveplov dioksid oziroma žveplo v prahu ni bilo odkrito v mesnih pripravkih, ki jih trgovcem dobavljajo dobavitelji, torej proizvajalci mesa, marveč v mesnih pripravkih, ki jih pripravljajo v  trgovinah. 

Ob tem izpostavljamo predvsem pomen ozaveščenosti potrošnikov – pri nakupu mesa naj bo glavno vodilo kakovost in (znano) poreklo.  Odločitev za nakup uveljavljenih blagovnih znamk  nas dodatno varuje pred nezaželenim nakupom,  kajti nadzor nad kakovostjo in postopki priprave mesa  je v večjih mesno predelovalnih obratih stalen,  poleg tega proizvajalci skrbno pazijo na ugled lastnih blagovnih znamk, ki so njihov največji kapital.



Nazaj
 


 
 
 
back to top