IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 09.08.2020 || ZANIMIVOST: Predrag Drobnjak prideluje (posebno) žganje - "konjak iz hrušk"  |  OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |   ||
   

Svet: Facebook z neposredno prodajo

21.05.2020

Ameriški tehnološki velikan Facebook bo na svojih spletnih straneh in na instagramu začel trgovinam ponujati prostor za prodajo njihovih izdelkov.Vedno več blagovnih znamk se usmerja na mobilno oglaševanje, Facebooku pa gre na tem področju že nekaj časa zelo dobro.

Trgovine bodo lahko ponujale oziroma prikazovale svoje izdelke z nakupom oglasa na facebooku in instagramu. Prodaja bo lahko potekala na spletnih straneh facebooka ali pa bodo lahko trgovci za plačilo uporabljali Facebookovo blagajno. Novost naj bi zagnali v prihodnjih mesecih. Facebook že uporablja okoli 160 milijonov trgovin ali prodajalcev prek storitve Marketplace.
 
"Facebook je glavni nosilec selitve denarja oglaševanja na mobilne platforme," sporočajo analitiki Morgan Stanleyja.

Rast digitalnega oglaševanja bo šla v prihodnjih mesecih in letih predvsem v smeri mobilnega in video oglaševanja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top