IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.08.2020 || 23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |  Fructal Mak z rastjo prihodkov in manjšim dobičkom  |  ZANIMIVOST: Nature Inbox tudi v Hollywoodu  |  Waitrose uvaja kamere na oblačilih zaposlenih  |  Šmarjeto bo kmalu krasil "izvir" cvička  |  Papež v gospodarski svet prvič imenoval ženske  |  Letos več napadov zveri na drobnico  |  Continente lansiral premium PL kategorijo hrane za pse in mačke  |  Rast spletne trgovine za 45 odstotkov  |  V Cityparku vrata odprl orientalski Atelier Rebul  |  TC Voli v četrtek odpira objekt v Danilovgradu   |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Za Tik Tok se (ob Microsoftu) zanima tudi Twitter  |   ||
   

Svet: Deloitte:"Splet je najbolj popularna božična trgovina"

27.12.2017
Svetovalno-revizorska hiša  Deloitte je že pred nekaj tedni objavila rezultate svoje ankete, ki jo je izvedla v desetih evropskih državah, spraševali pa so o potrošnji in potrošniških navadah v času božiča in novega leta.
 
V vzorec vprašanih so zajeli 8000 anketirancev v desetih državah, spraševali pa so jih o tem, koliko so pripravljeni najveć zapraviti v tem novoletnem času obdarovanj in nakupov.
 
Še največ so za te namene pripravljeni zapraviti Španci in sicer v povprečju kar 632 evrov.
 
Za njimi sledijo Britanci (€614), Italijani (€528) in Nemci (€484), na dnu lestvice pa so Nizozemci (€296) in Poljaki, ki so v povprečju pripravljeni zapraviti 258 evrov.
 
V primerjavi z lanskim letom, ob tem času, se je v večini držav pričakovala večja in bolj izražena pripravljenost za zapravljanje, so zapisali v objavi iz Deloittea in napovedovali povišanje med 1-4%.
 
Glede na končne rezultate Evropejci v potrošniški novoletni mrzlici iz vsote namenjene praznikom in "vroči nakupovalni noriji" največ odšetejejo za darila (39 % ), nekaj manj za hrano ter potovanja (25 % in 24 %), najmanj pa za druženje (12 %).

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top