IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 13.04.2021 || Bitcoin prvič presegel vrednost 62.000 dolarjev  |  Spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore bo 18.maja  |  Odpovedali številne protikoronske ukrepe  |  Na Goričkem zasadili 1200 jablan starih sort  |  Sanofi z obsežno investicijo v azijsko tovarno  |  Italijanska različica "Whole Foods-a" razširja svoje omrežje  |  Minister Podgoršek na terenskem ogledu stanja po pozebi  |  ZANIMIVOST: Hladnemu mleku v čaju prednost pred vročo vodo  |  Kipper nadaljuje z "eksplozijo" otvoritev  |  Amazon predstavlja novo blagovno znamko Aplenty  |  Carnex na sejmu Prodexpo v Moskvi  |  V Pomurskih mlekarnah letos pričakujejo 10-odstotno rast  |  Vero v Skopju začenja s storitvijo Vero Drive  |  "Wine EnoGastro Vip Event" z novim imenom  |  Mercator v iskanju najboljšega peciva   |  Migros uvaja Nutri-Score oznake za svoje PL proizvode  |  Waitrose in John Lewis se predstavljata s hrano iz Levanta  |  Predstavniki gostinstva in turizma pričakujejo pomoč panogi  |  Delavci Amazona v Alabami brez sindikata  |  Skupščina Štajerske gospodarske zbornice   |   ||
   

Svet: Deloitte:"Splet je najbolj popularna božična trgovina"

27.12.2017
Svetovalno-revizorska hiša  Deloitte je že pred nekaj tedni objavila rezultate svoje ankete, ki jo je izvedla v desetih evropskih državah, spraševali pa so o potrošnji in potrošniških navadah v času božiča in novega leta.
 
V vzorec vprašanih so zajeli 8000 anketirancev v desetih državah, spraševali pa so jih o tem, koliko so pripravljeni najveć zapraviti v tem novoletnem času obdarovanj in nakupov.
 
Še največ so za te namene pripravljeni zapraviti Španci in sicer v povprečju kar 632 evrov.
 
Za njimi sledijo Britanci (€614), Italijani (€528) in Nemci (€484), na dnu lestvice pa so Nizozemci (€296) in Poljaki, ki so v povprečju pripravljeni zapraviti 258 evrov.
 
V primerjavi z lanskim letom, ob tem času, se je v večini držav pričakovala večja in bolj izražena pripravljenost za zapravljanje, so zapisali v objavi iz Deloittea in napovedovali povišanje med 1-4%.
 
Glede na končne rezultate Evropejci v potrošniški novoletni mrzlici iz vsote namenjene praznikom in "vroči nakupovalni noriji" največ odšetejejo za darila (39 % ), nekaj manj za hrano ter potovanja (25 % in 24 %), najmanj pa za druženje (12 %).

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top