IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 01.12.2022 || Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |  Ribniškemu skladu dodatnih 10 milijonov evrov  |  17. Vrh slovenskega gospodarstva  |  Verny prenehal prodajati izdelke Ferrera  |  Mercator je del gibanja "Movember"  |  Peruško:"Objavili smo odlične preliminarne poslovne rezultate!"  |  Mercator odprl prenovljen market Loka v Črnomlju  |  TZS s spremembami v Kolektivni pogodbi dejavnosti trgovine Slovenije  |   ||
   

Poljska: Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov

07.10.2022
Carrefour Poljska je skupaj s svojim strateškim partnerjem PepsiCo na Poljskem uvedel pilotni promocijski program z uporabo samovozečih eRobotov.

Dve napravi za prodajo pijač Pepsija in čipsa Lay's že delujeta v trgovinah Carrefour v nakupovalnih središčih Westfield Arkadia in Galeria Wileńska v Varšavi.

Sylwester Mroczek, vodja oddelka za razvoj maloprodajnih formatov in konceptov pri Carrefour Poljska, je to pridobitev komentiral takole: "Novi interaktivni eRoboti 'Kerfus' so nov primer inovacije v poljskem poslovanju, ki smo ga uvedli, da bi razširili nakupovalno izkušnjo potrošnikov. Z interakcijo eRobotov z nakupovalci gradimo pozitivne odzive kupcev na promovirane blagovne znamke in podpiramo realno prodajo, saj so promovirani izdelki na dosegu roke."

Z uvedbo 'visokotehnološke' rešitve sta PepsiCo in Carrefour dosegla pozitivno spremembo za dodatno izboljšanje nakupovalne izkušnje potrošnikov.

V podjetjih upajo, da bodo interaktivni roboti odločilen korak k uporabi inovativnih tehnologij v prodaji na drobno, saj eRoboti 'Kerfus' z blagovnima znamkama Pepsi in Lay's že spodbujata stranke k večjem nakupu izdelkov obeh znamk.

Naprave se uporabljajo za podporo prodaje, a so zasnovane tudi tako, da v kupcih vzbudijo radovednost in jih spodbudijo k interakciji z roboti.

Roboti so popolnoma varni, s posebej zasnovanimi senzorji, ki se samodejno ustavijo, ko se človek približa oviram in se jim približa.

Mariusz Janiec, vodja mreže strank pri PepsiCo Poljska, je dejal: "Kot eni od vodilnih v živilski industriji si prizadevamo ponuditi pionirske rešitve, ki bodo podprle nakupne odločitve potrošnikov in olajšale delo naših zaposlenih."

"Taki roboti bodo še posebej uporabni za promocijo novih izdelkov", so sporočili iz trgovca, ki je del francoskega lastnika.




Nazaj
 
 
 
 
back to top