IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf s slabšo prodajo samo na Kitajskem

20.03.2017

Beirsdorf je svetovno podjetje za nego kože z več kot 150-timi podružnicami po vsem svetu.V zvezi z lanskimi poslovnimi rezultati so poročali o napredku in rasti na vseh trgih z izjemo kitajskega.
 
Siceršnja rast prodaje je dosegla 6,75 milijarde evrov in je višja za 3,2 odstotka. V Nemčiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so njihovi glavni evropski trgi  je rast višja za dva odstotka. Njihov mednarodni uspeh temelji na močnih blagovnih znamkah.
 
Nivea je na primer ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu in je na voljo v več kot 200 državah.  Kot smo omenilii je  Evropa Beiersdorfov glavni trg. Obenem pa krepijo prisotnost na trgih v razvoju, zlasti v Braziliji, Rusiji in tudi na Kitajskem z ustanovitvijo regionalnih razvojnih centrov, kot je nedavno odprt kitajski center Wuhan, kakršnega so nedavno odprli tudi v Mehiki.
 
Izvršni direktor Stefan F.Heidenreich napoveduje za letos novo rast za 3-4 odstotke, glede leta 2016 pa je izpostavil:”To je bilo še eno uspešno leto. V nasprotju s številnimi pričakovanji in trendi v industriji." V afriško-azijsko-pacifiški regiji so dosegli rast za 5,7 odstotkov (Indija, Japonska, Južna Afrika in Avstralija).Največjo rast so sicer dosegli v vzhodni Evropi, kjer so zahvaljujoč Poljski in Rusiji dosegli rast v višini 6,6 odstotkov, v ZDA oz. Ameriki za 2,6. Le na Kitajskem prodaja ni dosegla oz. presegla številk iz leta 2015.

Nazaj
 


 
 
 
back to top