IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 28.07.2017 || Amazon s 77-odstotnim padcem četrtletnega dobička  |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Slovenija se bo pritožila na sklep o postopku glede Agrokorja  |  V septembru nov Jumbo center v Beogradu  |  ZANIMIVOST: V Walmartu bi na blagajnah ocenjevali razpoloženje kupcev (VIDEO)  |  Kölnski sejem se seli (tudi) v Južno Ameriko   |  Diageo z večjim dobičkom  |  Puklavec Family Wines rekorder ocenjevanja vin v Gornji Radgoni  |  Padec dobička in rahla rast prihodkov za Koestlin  |  Čisti dobiček Skupine Kraš se je povečal za 27 odstotkov  |  Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Aldiju bo pri prodaji tekstila pomagala pevka Anastacia  |  Coca-cola Zero postaja Coca-Cola Zero Sugar  |  Tesco hitro dostavo omogočil v vse konce države  |  Hofer pod lastno BZ ponuja bio otroško hrano s certifikatom Demeter  |  Atlantic ustvaril rast prodaje in dobičkonosnost  |  Znani rezultati 43. strokovnega ocenjevanja Vino Slovenija  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf s slabšo prodajo samo na Kitajskem

20.03.2017

Beirsdorf je svetovno podjetje za nego kože z več kot 150-timi podružnicami po vsem svetu.V zvezi z lanskimi poslovnimi rezultati so poročali o napredku in rasti na vseh trgih z izjemo kitajskega.
 
Siceršnja rast prodaje je dosegla 6,75 milijarde evrov in je višja za 3,2 odstotka. V Nemčiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so njihovi glavni evropski trgi  je rast višja za dva odstotka. Njihov mednarodni uspeh temelji na močnih blagovnih znamkah.
 
Nivea je na primer ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu in je na voljo v več kot 200 državah.  Kot smo omenilii je  Evropa Beiersdorfov glavni trg. Obenem pa krepijo prisotnost na trgih v razvoju, zlasti v Braziliji, Rusiji in tudi na Kitajskem z ustanovitvijo regionalnih razvojnih centrov, kot je nedavno odprt kitajski center Wuhan, kakršnega so nedavno odprli tudi v Mehiki.
 
Izvršni direktor Stefan F.Heidenreich napoveduje za letos novo rast za 3-4 odstotke, glede leta 2016 pa je izpostavil:”To je bilo še eno uspešno leto. V nasprotju s številnimi pričakovanji in trendi v industriji." V afriško-azijsko-pacifiški regiji so dosegli rast za 5,7 odstotkov (Indija, Japonska, Južna Afrika in Avstralija).Največjo rast so sicer dosegli v vzhodni Evropi, kjer so zahvaljujoč Poljski in Rusiji dosegli rast v višini 6,6 odstotkov, v ZDA oz. Ameriki za 2,6. Le na Kitajskem prodaja ni dosegla oz. presegla številk iz leta 2015.

Nazaj
 


 
 
 
back to top