IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 04.08.2021 || S proizvodnjo piva se ukvarja 68 podjetij  |  Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov  |  Krka v prvem polletju z 11 odstotkov višjim čistim dobičkom  |  Sanofi kupuje Translate Bio, prevzem vreden več milijard evrov   |  Unovčenih za skoraj 11 milijonov evrov novih bonov  |  Industrijski izdelki v EU tudi junija dražji  |  Iz Magnita objavili prevzem verige Dixy  |   Cene so se zvišale (samo) za dva odstotka  |  V Prijedoru na novem naslovu odprli dm prodajalno  |  Odprli drugi PerSu market v Sivcu  |  Kraš grupa nadaljuje z uspešnim poslovanjem  |  50 Top Pizza:"Št.1 Pepe Pizzeria iz Pariza, picerija Verace iz Ljubljane na 35.mestu"  |  Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia  |  Pomfrit drag kot žefran  |  PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev  |  Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička  |  Amazonu kazen zaradi kršenja zakonodaje o varstvu podatkov  |  P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja  |  V Ljutomeru odprli center za lokalno oskrbo  |  TUI z odprodajo hotelov do zmanjšanja dolga  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top