IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.08.2020 || Mediana: "Več kot polovica z manj obiski v trgovinah"  |  Voka Snaga poziva na pravilno zbiranje bioodpadkov  |  Za dezinfekcijska sredstva bo šlo 7,2 milijona litrov vina  |   ZDA zadržale (visoke) carine za evropske izdelke  |  Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |  Oddali vlogo za milijardno podporo v okviru instrumenta SURE  |  Barcaffé v partnerstvu s podjetjem O. Kleiner predstavil embalažo kave brez aluminija   |  Aldi Nord sodelavce novači kar prek Instagrama  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do izbire"  |  Carlsberg letos pričakuje do 15-odstoten padec dobička iz poslovanja  |  Slovenija in ZDA sprejeli skupno izjavo o varnosti omrežij 5G  |  29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top