IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 11.07.2020 || InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Vemo, kaj smo, kaj pa lahko postanemo?

20.11.2014
Piše: Kenan Uštović, strokovni koordinator za razvoj prodaje, G-Petrol, d. o. o., Sarajevo (NIS Gazrpom Neft)  
 
Načrtovano izobraževanje in osebni razvoj zaposlenih sta brez vsakega dvoma potreba slehernega podjetja, katerega cilj je napredek posameznikovega učinka in s tem tudi povečanje učinkovitosti na ravni podjetja. Pogosto smo priča temu, da tržno usmerjena podjetja redno skrbijo za razvoj delovanja, treniranja, pripravo in izobraževanje svojih zaposlenih.
 
Znano je, da razgledan in izobrazbeno dobro podkovan zaposleni delavec pomeni veliko in da predstavlja osnovni steber izgradnje konkurenčne prednosti določenega podjetja. Da bi podjetja dosegala svojo misijo in vizijo, ki sta ju odredila s strategijami razvoja, sposobnostjo in znanjem zaposlenih, predstavlja izobrazba pomemben del za dosego cilja. V sodobnem svetu, kjer so spremembe hitre in pogoste,  konkurenčne bitke dobivajo samo tisti, ki znajo največ, uspeh podjetja pa se veže neposredno na ljudi, njihove ideje in mnenja.
 
Izobraževanje zaposlenih bi moralo postati obveza, posebej na področjih, kot sta razvoj novih tehnologij ali novi načini dela. Tržišče se spreminja in to velja tudi za principe vsakodnevnega poslovanja. Tudi managerji se seveda morajo temu prilagajati in spreminjati. Če seveda želijo biti uspešni. Zaposleni pa se bodo novi delovni praksi lahko veliko lažje prilagajali, če jim bodo njihovi nadrejeni oz. višji managerji na svojih primerih dokazovali, da je to možno.
 
Karakteristike velikih managerjev niso samo velike plače in bonusi, ampak morajo biti svetel primer, kako je treba delati in streči stvarem.  Stalno izobraževanje zaposlenih je večkratno dobičkonosna investicija v prihodnost, znanje pa predstavlja najvažnejši kapital in rezervo. Ravno zaradi vsega tega sem srečen, ko vidim, da obstajajo organizacije, ki so pri izobraževanju pripravljene podjetjem pomagati, ko gre za njihove zaposlene. Tudi sam namreč delam v enem od takih podjetij in se vsakič znova razveselim, ko spoznavam, da je vedno več podjetij, ki razmišljajo podobno in svoje zaposlene prijavljajo na treninge oz. izpopolnjevanje izobrazbe.
 
Verjetno ste že slišali za In Akademijo. Oni organizirajo konference, "Talk In Business" druženja. To so izredne priložnosti, da se pridružite in pošljete svoje zaposlene, da se naučijo česa novega, spoznajo nove ljudi, izmenjajo ideje, znanja in izkušnje. Imate priložnost spoznavanja svojih kupcev, dobaviteljev, konkurence. Druženja in različna razmišljanja pridejo v boju za uspeh vedno prav. Pogosto smo vsi okupirani sami s sabo in nam priložnosti enostavno spolzijo iz rok. Vložek v izobraževanje je zaradi tega vedno treba jemati kot investicijo in nikoli kot strošek.
 
Vložek v izobraževanje je zaradi tega vedno treba jemati kot investicijo in nikoli kot strošek.

 
Investicijo tudi opredeljujemo kot vložek za pridobivanje ekonomskih dobrin oziroma dobička. Izobražen zaposleni delavec vam bo ravno tak dobiček tudi zagotovil. Vrednote, etika, spoznanja, dojemanja in motivacija zaposlenih predstavljajo danes zagotovitev uspeha, eno redkih možnosti, da dosežemo načrtovane učinke na ravni celotne organizacije. Na nas je zgolj, da se zamislimo, če lahko kupca – kralja, v šahovskem žargonu, zadržimo oz. "branimo" zgolj s kmeti ali pa mora biti naš delavec za to nalogo veliko bolj podkovan? 

 
 
 
 
back to top