IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.08.2019 || Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |   ||
   

Vedenje potrošnikov in tržnikov

16.08.2012
/mehka vezava, 408 strani/ 
/Mere: 24x16 cm, 751 g/
/Založnik: založba Pivec/
/Leto izdaje: 2012/
Cena:45,00 €

Založnik o knjigi
Aktualen priročnik za študij podjetništva in potrošništva z najboljšimi primeri iz prakse. Poznavanje tržnih odnosov je  vir uspešnosti trženja vsakega podjetja, še posebej v današnjem času iskanja ustreznih poti iz krize. Knjiga obravnava vse pomembnejše dejavnike in študijske  izsledke z domačega in mednarodnega dogajanja na področju vedenja potrošnikov in trženja. Prinaša primere najboljših praks s poudarkom na slovenskih. Primeri so podprti s slikovnim gradivom. Poseben poudarek daje spletnemu trženju, ki se čedalje bolj uveljavlja. Ukvarja se s pojavi neetičnega vedenja v trženju in varstva pred zavajanjem potrošnikov. Prinaša najnovejšo referenčno literaturo vključno z aktualno zakonodajo.Bogato slikovno gradivo.

Namenjena je menedžerjem, potrošnikom, tržnemu osebju, podjetnikom, raziskovalcem in študentom, skratka vsem, ki se pri delu ali študiju srečujejo s trženjem na vseh nivojih in v vseh oblikah.


 
 
 
 
back to top