IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.11.2020 || Brezplačni higienski izdelki za (vse) ženske   |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Jutri bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  V dm bodo "črni petek" spet naredili tudi "svetlega"  |  Od danes večja in modernejša trgovina Spar v Lenartu  |  Skupina Mercator v prvih devetih mesecih letos z višjimi prihodki  |  Red Bull lani prodal 7,5 milijarde pločevink  |  V Skopju potekal 6.FMCG Sumit revije InStore   |  Žabka odprla svojo prvo 100 % "zeleno" trgovino  |  HelloFresh za 230 milijonov evrov prevzel Factor75  |  Na GZS menijo, da bi na domu lahko delala četrtina zaposlenih  |  Prvi viski iz Bosne in Hercegovine - Bos Taurus  |   Prebivalec lani v povprečju zavrgel 67 kilogramov hrane  |  Prihodek v storitvah v devetih mesecih medletno manjši za nekaj več kot desetino  |  TZS:" Trgovina ni vir okužb"  |  Kiko odprl prvo prodajalno danes, v torek naslednjo  |  Od sobote do 21. decembra (najbolj) strogi ukrepi   |  Gradnja Emonike se bo začela leta 2022  |  Ob Svetovnem dnevu oljke okrogla miza o novih izzivih   |   ||
   

Vedenje potrošnikov in tržnikov

16.08.2012
/mehka vezava, 408 strani/ 
/Mere: 24x16 cm, 751 g/
/Založnik: založba Pivec/
/Leto izdaje: 2012/
Cena:45,00 €

Založnik o knjigi
Aktualen priročnik za študij podjetništva in potrošništva z najboljšimi primeri iz prakse. Poznavanje tržnih odnosov je  vir uspešnosti trženja vsakega podjetja, še posebej v današnjem času iskanja ustreznih poti iz krize. Knjiga obravnava vse pomembnejše dejavnike in študijske  izsledke z domačega in mednarodnega dogajanja na področju vedenja potrošnikov in trženja. Prinaša primere najboljših praks s poudarkom na slovenskih. Primeri so podprti s slikovnim gradivom. Poseben poudarek daje spletnemu trženju, ki se čedalje bolj uveljavlja. Ukvarja se s pojavi neetičnega vedenja v trženju in varstva pred zavajanjem potrošnikov. Prinaša najnovejšo referenčno literaturo vključno z aktualno zakonodajo.Bogato slikovno gradivo.

Namenjena je menedžerjem, potrošnikom, tržnemu osebju, podjetnikom, raziskovalcem in študentom, skratka vsem, ki se pri delu ali študiju srečujejo s trženjem na vseh nivojih in v vseh oblikah.


 
 
 
 
back to top