IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |   ||
   

Vedenje potrošnikov in tržnikov

16.08.2012
/mehka vezava, 408 strani/ 
/Mere: 24x16 cm, 751 g/
/Založnik: založba Pivec/
/Leto izdaje: 2012/
Cena:45,00 €

Založnik o knjigi
Aktualen priročnik za študij podjetništva in potrošništva z najboljšimi primeri iz prakse. Poznavanje tržnih odnosov je  vir uspešnosti trženja vsakega podjetja, še posebej v današnjem času iskanja ustreznih poti iz krize. Knjiga obravnava vse pomembnejše dejavnike in študijske  izsledke z domačega in mednarodnega dogajanja na področju vedenja potrošnikov in trženja. Prinaša primere najboljših praks s poudarkom na slovenskih. Primeri so podprti s slikovnim gradivom. Poseben poudarek daje spletnemu trženju, ki se čedalje bolj uveljavlja. Ukvarja se s pojavi neetičnega vedenja v trženju in varstva pred zavajanjem potrošnikov. Prinaša najnovejšo referenčno literaturo vključno z aktualno zakonodajo.Bogato slikovno gradivo.

Namenjena je menedžerjem, potrošnikom, tržnemu osebju, podjetnikom, raziskovalcem in študentom, skratka vsem, ki se pri delu ali študiju srečujejo s trženjem na vseh nivojih in v vseh oblikah.


 
 
 
 
back to top