IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |   ||
   

Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II

04.02.2015
Predstaviili so nov strokovni zbornik:" ‘Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II.', ki sta ga založila Slovensko društvo za odnose z javnostmi in IABC Slovenija.
 
 
O zborniku in njegovem pomenu za razvoj in uveljavljanje stroke in strokovnih standardov so ob predstavitvi 3.februarja spregovorili dr. Dejan Verčič, redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Tamara Valenčič, prejemnica nagrade Business Issue Award, najvišje nagrade Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC ter uredniki zbornika, Pedja Ašanin Gole, mag. Nada Serajnik Sraka, ABC in Vita Kernel, ABC, članica mednarodne uprave IABC.


 
 
 
 
back to top