IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Tajski "otoček" sredi Ljubljane

25.02.2015
V ljubljanski četrti Šiška se je lani maja odprla  trgovina s tajskimi živili Thai Asia, ki pomeni poživitev trga azijskih izdelkov, najbolj pa so se je lahko razveselili vegetarijanci in ljubitelji eksotične hrane.
 
Glavno besedo v prodajalni imata Matevž Kukovica in njegova žena Ananya iz Tajske, s katero sta se pred slabimi tremi leti poročila, potem ko sta se spoznala na enem izmed Matevževih popotovanj po Aziji.
 
"Na Tajsko sem s prijatelji odšel iskat posel. Ne vem, da bi recimo kupili parcelo in postavili hotel...potem pa sem največji posel naredil s tem, ko sem domov pripeljal ženo (smeh).” Naklonjena ideji odprtja specializirane trgovine je bila 32-letna žena, ki jo kliče kar Nam (sogovornik pove, da imajo vsi Tajci svoje vzdevke).
 
Ta ga je uspela pregovoriti, da se posveti maloprodaji in tako je maja 2014 trgovina  na Tugomerjevi ulici 2 v Šiški odprla vrata brez kakršnega koli oglaševanja, z izjemo uradnega spletnega portala ter strani na družabnem omrežju Facebook.  
 
Sami izdelki so raznoliki, najbolj prodajani in predvsem najbolj poznani ljudem so paste za pripravo karijev, kokosovo mleko, riž, raznovrstne omake ter instant rezanci.
 
Matevž pa nam pove, da sam najraje uživa zeleni čaj z okusom limone, blagovne znamke Oishi, za katerega pove: "Ta izdelek boste na Tajskem dobili kjerkoli, je skoraj njihov zaščitni znak.” 
 
Večino blaga prevzame v Evropi, ker pakiranja ne vsebujejo slovenskega jezika, se mora tiskanja in lepljenja deklaracij seveda lotiti kar sam, s prodajo mu dopoldne pomaga študentka, popoldne pa žena.
 
Trgovina obsega s skladiščem skupno 85 kvadratnih metrov. "Naša trgovina omogoča celostno pripravo tajske hrane, torej vse sestavine, ki so potrebne za pripravo določene jedi. V trgovini je 90% živil tajskega porekla, ostalo sestavljajo živila, uvožena iz Filipinov, Kitajske, Koreje, Japonske, Laosa, Vietnama, Indije, Kambodže, itd.,” nam zaupa Matevž hkrati pa opozori: "Hrana, ki jo tukaj jemo v eksotičnih restavracijah je morda za nekatere preveč približana evropskemu okusu, zato smo za vse eksotične navdušence in ljubitelje kuhanja le-te pravi naslov.” 
 
Za isti izdelek pol nižja cena

Ker gre za specializirano trgovino, ima prodajalna Thai Asia trenuntno  600 izdelkov ,ki pa jih stalno dodajajo. Kot največjo dodano vrednost Matevž izpostavi sveže tajsko sadje in zelenjavo, ki je drugje v Sloveniji  stranke ne morejo dobiti. "Čili, bazilika, kalčki, jajčevec, koriander, mango, oluščeni kokos, papaja, limonina trava, dolgi fižol, itd.”Kukovica pridno našteva dobrote iz hladilnika, ustavi pa se tudi pri tempehu. To je tradicionalna azijska jed iz soje, vode in riževe moke, ki jo vegetarijanci uporabljajo kot ustrezno nadomestilo za beljakovine živalskega izvora. Ko omenimo konkurenco, sogovornik odmahne z roko in doda, da ima sosednji Mercator 40 azijskih izdelkov, izmed katerih je denimo riž - enaka blagovna znamka in pakiranje - skoraj še enkrat dražji. 

Širitev trgovine v regiji Matevž ne zanima, bolj jih mika odprtje tajske restavracije je optimistično zaključil sogovornik. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
back to top