IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.01.2021 || PepsiCo za neto ničelne izpuste do leta 2040  |  Lani (na kratko) ustavili covid-19 in za 3,6-odstotkov povečali izvoz  |  Gospodarstvo se je lani skrčilo (le) za pet odstotkov  |  Dovolili vstop še enemu članu ekipe strokovnjakov WHO  |  Na avtocesti A1 (od danes) prepoved prehitevanja za tovornjake   |  AquafilSLO je partner projekta Čebelja pot Mestne občine Ljubljana  |  Cepivo podjetja Johnson & Johnson naj bi bilo varno in učinkovito  |  Bariila se je polastila britanskega podjetja Evangelists  |  OZS (še naprej) piše vladi  |  Struc na čelu mariborskega zavoda za turizem  |  Francoska vlada nasprotuje "poroki" s kanadskim trgovcem  |  Umar:"Posledice ukrepov v drugem valu manjše"  |  Imunodis - nova kategorija na policah marketov DIS  |  Uvoz piva 28-kratno presegel izvoz  |  Cromaris za brancina prejel tri zvezdice bruseljskega inštituta International Taste  |  Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji  |  Petrol v prevzem hrvaškega trgovca z naftnimi derivati Crodux  |  Mercatorjeva platforma za mlade TikTok zvezde z dvema milijonoma ogledov  |  Ben & Jerry's predstavil sladoled za pse  |  Gostinci zahtevajo posebno obravnavo  |   ||
   

Sprožilci

27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
 
Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
 
-Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
 
V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.
 
 
 
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.

 
 
 
 
back to top