IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Nedelja, 17.01.2021 | || | || |
Sprožilci27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
![]() -Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le
malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi
občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste
prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
V knjigi Sprožilci
Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a
jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30
učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki
sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in
prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed
tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje
misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi
izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno
učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno
uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo,
ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a
učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali
tržnika.
Ne odlašajte z nakupom
knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse
vidike svoje prodaje. |
|