IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 05.06.2020 || Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |  Nakupovalno središče Aleja danes vabi na brezplačno kosilo  |  Rezultati ocenjevanja svežega mesa Agra 2020  |  Za pomoč gospodarstvu 130-milijardni sveženj  |  Tomislav Kramarić je nov član uprave Konzuma  |  Spar International v petih letih prodajo povečal za 21 %  |  15. junija bodo odprli meje za državljane EU  |  Prodajalka verige Waitrose Anisa Omar na naslovnici Vogue magazina  |  Trgovina na drobno aprila upadla za skoraj četrtino  |  Odprtje obrata Naš med v Rači 17. junija  |  Znak GREEN&SAFE – skupna zaveza odgovornemu, varnemu in zelenemu turizmu  |  Carnex ponovno izvaža v Rusijo   |  Wolt dostava tudi v Mariboru  |  Food Lion prevzema 62 trgovin verige Southeastern Grocers  |  Cantarutti zapušča ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo  |  Lani Slovenija izvozila 287 ton češenj, največ na Hrvaško  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top