IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.01.2021 || PepsiCo za neto ničelne izpuste do leta 2040  |  Lani (na kratko) ustavili covid-19 in za 3,6-odstotkov povečali izvoz  |  Gospodarstvo se je lani skrčilo (le) za pet odstotkov  |  Dovolili vstop še enemu članu ekipe strokovnjakov WHO  |  Na avtocesti A1 (od danes) prepoved prehitevanja za tovornjake   |  AquafilSLO je partner projekta Čebelja pot Mestne občine Ljubljana  |  Cepivo podjetja Johnson & Johnson naj bi bilo varno in učinkovito  |  Bariila se je polastila britanskega podjetja Evangelists  |  OZS (še naprej) piše vladi  |  Struc na čelu mariborskega zavoda za turizem  |  Francoska vlada nasprotuje "poroki" s kanadskim trgovcem  |  Umar:"Posledice ukrepov v drugem valu manjše"  |  Imunodis - nova kategorija na policah marketov DIS  |  Uvoz piva 28-kratno presegel izvoz  |  Cromaris za brancina prejel tri zvezdice bruseljskega inštituta International Taste  |  Priložnosti za trajno okrevanje agroživilske industrije po epidemiji  |  Petrol v prevzem hrvaškega trgovca z naftnimi derivati Crodux  |  Mercatorjeva platforma za mlade TikTok zvezde z dvema milijonoma ogledov  |  Ben & Jerry's predstavil sladoled za pse  |  Gostinci zahtevajo posebno obravnavo  |   ||
   

Slovenska oglaševalska zbornica izdala kodeks

31.03.2015

 
Kodeks, publikacija na 22. straneh vsebuje pravila oglaševanja: temeljna pravila, splošna pravila, posebna pravila. Kodeks (SOK) je izdelala tripartitna delovna skupina, kot sistem ustaljenih pravil in načel dobre prakse pa ta vzpostavlja visoke standarde oglaševanja.
 
Kot tak zagotavlja, da so z njim poenoteni kriteriji oglaševalske stroke ter da je dejavnost oglaševanja v Sloveniji opremljena s samoregulativnim mehanizmom in kot taka zaupanja vredna.
 
Ta dokument je avtorsko delo in je last Slovenske oglaševalske zbornice. Brez pisnega dovoljenja lastnikov oz. njegovih avtorjev je prepovedano razmnoževanje celote ali dela dokumenta, objavljanje na drugih spletnih straneh ali kakršna koli druga oblika objavljanja.
 
Četrto izdajo Slovenskega oglaševalskega kodeksa je sprejel Zbor članov SOZ 19. 3. 2009 in si jo lahko v spletni obliki preberete na tej povezavi.

 
 
 
 
back to top