IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 29.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Alibaba išče (vsaj) 100.000 "influenserjev"  |  NIJZ ob svetovnem dnevu brez tobaka opozarja mlade  |   ||
   

Prodaja na nov način

13.11.2015
Še ne tako daleč ste lahko ob nakupu različnega tehničnega blaga, elektronske ali IT opreme, "v paketu", dobili kaj tudi brezplačno. 
 
Storitev, montaže, nasvete ali pa določeno podporo pri začetku dela ob spoznavanja s kupljenim. Temu je sledilo  novo obdobje, ko so gratis ponudbo celo "okrepili" in ste lahko ob naročilu kake dražje naprave dobili še dodatno vsebino oz.brezplačen "software" ter še posebno dodatno tehnično opremo oz. dele opreme – "hardware".  
 
Danas se praktično na vsakem tržišču tisto, kar se je še včeraj imenovalo komunalna storitev (plin, elektrika, telefonija,...) ponaša z novim nazivom: proizvod. In to tak izdelek, s katerim se vedno bolj pogosto posluje integralno. Telekom npr., ob svojih klasičnih storitvah že nekaj časa prodaja tudi elektriko medtem ko imajo energetski  operaterji svoje pakete v katerih ob elektriki ponujajo tudi plin, storitve telefonije, podporo pri vzdrževanju gospodinjskih aparatov in opravil, zdravstvene nasvete itd.
 
Ponudba se širi vedno hitreje in je bolj kompleksna, v posameznih t.i. paketih pa dobivate raznorazne stvari. Mešajo se hruške in jabolka. Kako naj drugače opišemo to, da lahko v enem in istem paketu dobimo zdravstveno zavarovanje, pomoč na domu ter popust pri plačevanju porabljenih energentov.
 
Mar ni razumno in privlačno, da zamenjamo do tega trenutka tradicionalne dobavitelje vsake od posameznih storitev. Skupna sinergija ponujenih storitev pravzaprav  predstavlja nov proizvod, ki je na voljo vsem in se lahko dobi v t.i. "paketu". "Top management" se je tega domislil, da bi privarčeval tisto, kar je najboj dragoceno. Potrošnikov čas in koncentracijo.
 
V slogu modnega svetovalce, ki za svojo stranko poskrbi o vsem  in mu vse tudi dostavi na domači naslov. Skupaj z vsem kar gre zraven. V omenjeni simboliki ponudbe oblačenja to velja za vse od pripravljenih delovnih oblačil do široke ponudbe svečanih in vsakodnevnih – "casual" .
 
In tako gremo z razvojem naprej. Vprašanje je, kaj pride na vrsto naslednje, katero področje. Realna opcijaje gotovo tudi ta, da bomo imeli ob vsem ostalem na voljo še "personalizirana" zdravila, kjer se bo tako pazilo vnaprej na spol in starost bolnika, njegove življenjske značilnosti, interakcijo do drugih zdravil. Itd., itd.
 
Počasi se naša življenja spreminjajo in obračajo (dobesedno) na glavo. In čemu vse to, zakaj?  Tisti, ki te trende prepozna ima možnost obstanka in širjenja področja svojega delovanja. Pošiljanje in izmenjava informacij sta postala integralni del paketa poslovanja, uporabljajo se enaki kanali (internet, spletne strani,...), kjer se mešajo in nadgrajujejo sporočila zasebne in javne.
 
Kaj se bo iz vsega izcimilo je v današnjem času stvar trga in izplena vsakega posameznika ali podjetja, ki v tem vrvežu informacij in ponudbe iščejo svojo priložnost. Potovati je treba naprej, tako kot potuje svet, ki se vztrajno vrti, kot je že zdavnaj ugotovil velik poznavalec tega gibanja - Galileo Galilei. 
 
P.S. Italijanski matematik in filozof, ki je prvi zagovarjal trditev, da Zemlja ni središče vesolja up.ur.  

 
 
 
 
back to top