IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

Potrošniki še nikoli bolj optimistični kot v juniju

22.06.2017
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v juniju za tri odstotne točke višja kot v maju in za 13 odstotnih točk višja kot v juniju lani. Višja je bila tudi od lanskega povprečja, in sicer za 11 odstotnih točk.
 
Potrošniki bolj optimistični še niso bili, je pa junijski rezultat enak tistemu iz letošnjega januarja, so danes sporočili z državnega statističnega urada.
 
Tako na mesečni kot na letni ravni so se junija izboljšale vse štiri komponente kazalnika zaupanja potrošnikov.
 
V obeh primerjavah se je najbolj dvignilo pričakovanje glede brezposelnosti, porasla pa so tudi pričakovanja glede varčevanja, gospodarskega stanja v državi in finančnega stanja v gospodinjstvu.

 
 
 
 
back to top