IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |   ||
   

Marketing s pogumom

23.05.2013
Približno 500 obiskovalcev je v organizaciji DMS spremljalo predavanja ter pogovore o načinih in poteh za preboj v nove dimenzije poslovanja, ki jih narekuje nepredvidljiv trg. Darja Teržan iz mlekarne Celeia (na fotografiji) direktorica leta.

Patrick D. Cowden je na uvodnem predavanju o uspešnem vodenju predstavil svojo poslovno pot. Z udeleženci je delil spoznanje, da pozitivne številke v letnem poročilu ustvarjajo ljudje, kar ga je privedlo do oblikovanja lastne iniciative "Beyond Leadership". Cowden, vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, je namreč prepričan, da je človeški dejavnik odgovor na katerikoli izziv današnjega časa.
 
Tomaž Berločnik, predsednik uprave v Petrolu je dejal, da pri njih uspešne zgodbe izvirajo iz strateško usmerjenega marketinga. Na primerih dobre prakse je pokazal, kaj v Petrolu pomeni pogum ter trdna in jasna vizija. Kako se različnim trgom in potrebam na področju bele tehnike prilagajajo v Gorenju pa je povedal predsednik uprave Franjo Bobinac. Oba sta poudarila pomembnost prepoznavanja potreb potrošnika. Opopoldanska okrogla miza z naslovom "Slovenski pogum - regionalno globalni uspeh" je izhajala iz predpostavke, da je na vodstvenih položajih uspešnih multinacionalnih podjetij premalo Slovencev. O potrebnih spremembah za uspeh so razpravljali Rok Kvaternik, Ernst Klett Publishers, Simon Kaluža, SAP CEE, Tomaž Verbnik, Bureau Veritas in Darko Dujič, Google Adriatic. Thierry Villard, Goodyear Dunlop Tires CSEE, je v svojem predavanju predstavil, kako so recesija in spremembe na finančnih trgih privedle do sprememb pri potrošnikih. Villardu so se v diskusiji kasneje pridružili še Ranko Jelača, Droga Kolinska, del Atlantic Grupe in Irena Weber, IBM.

V uvodnem predavanju drugega dne 18. Slovenske marketinške konference je Jean Jacques Vandenheede, ACNielsen Europe, udeležence podrobneje seznanil z razmišljanjem potrošnikov. Poudaril je, da potrošnika oblikuje ponudba. Andrej Božič, Steklarna Hrastnik in Anka Miklavič Lipušček, Mlekarna Planika sta govorila o uspešnem upravljanju odnosov kot pravi poti do uspeha učinkovitega trženja. V primerih dobre prakse sta izpostavila pomen kakovostnih izdelkov in pristnega odnosa s sodelavci. Ratko Božović, Nordeus Srbija, Lea Benedejčič, Mimovrste=) in Peter Curk, Renderspce so za zaključek "formalnejšega" dela 18. SMK razkrili, zakaj se morajo podjetja, zaradi tehnologije, učinkoviteje prilagajati in iti v korak s časom. Vsi pa so se strinjali, da je ob odlični tehnologiji na prvem mestu še zmeraj odnos z uporabnikom. V sproščenem zaključnem pogovoru s Petro Majdič pa smo izvedeli, da pogum pomeni tudi odnehati ob pravem času

 
 
 
 
back to top