IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |   ||
   

Lidl: "Nadenite si brke, podprite movember"

15.11.2017
Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega.
 
Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
 
V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo.
 
"K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom," je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.
 
"Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev," so še dodali v Lidlu Slovenija.


 
 
 
 
back to top