IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.08.2019 || Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |   ||
   

Lidl: "Nadenite si brke, podprite movember"

15.11.2017
Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega.
 
Ob podpori Lidla Slovenija, ki se zaveda pomembnosti preventivne skrbi za zdravje, v novembru izvajajo številne ozaveščevalne aktivnosti – med večjimi sta prihajajoča Mo-Impro predstava in Movember tek, ki ju ob glavnem pokroviteljstvu Lidla Slovenija organizira Pulz Šport. 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup opreme za klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
 
V Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored med zaposlenimi in kupci pomagajo Movembru širiti svoje poslanstvo.
 
"K dobrodelnosti smo tudi letos pozvali naše kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. Menimo namreč, da največ šteje dejanje. V novembru bomo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom," je dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.
 
"Tudi letos smo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Za vsako prejeto fotografijo bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev," so še dodali v Lidlu Slovenija.


 
 
 
 
back to top