IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |   ||
   

"Kupec je kralj," Olaf je car

26.04.2016
"Der Kunde ist König*,” je star nemški trgovski pregovor, ki se ga tudi novodobni Nemci prav radi držijo. To je tudi priljubljeno geslo, ki se ga drži tudi hotelir Olaf Feuerstein iz Göttingena, univerzitetnega mesta na Spodnjem Saškem. 
 
Piše: Igor E. Bergant
 
Njegov hotel "Freizeit In” sicer ne sodi med največje, a se je v močni konkurenci uveljavil kot gostitelj manjših kongresov in ponudnik dobre hrane. Lastnik in direktor pa zelo veliko pozornost posveča tudi kakovosti strežbe, vključno s prijaznostjo.
 
Če je treba, za pomoč kot član strežnega osebja poprime tudi sam. Hotelirstvo je pač zahteven posel, kjer se stežka pridobljeni sloves ob napakah zlahka sfiži.
 
V zadnjem letu, tako je Olaf Feuerstein v minulih tednih razlagal številnim radovednim novinarjem, se je na svoje začudenje soočal s povsem novimi težavami, ki jih pred tem sploh ni bil vajen: z odkritimi pritožbami gostov na račun "tujega” izgleda osebja hotela.
 
Začelo se je nekega dne, ko so direktorja sredi kosila poklicali iz pisarne v jedilnico, češ, da je prišlo do zapleta. Feuerstein je pohitel na prizorišče, kjer se je stalna stranka – neka ugledna in samozavestna ženska, visoka sindikalna funkcionarka – glasno pritoževala nad natakarico, ki je nosila ruto.
 
"Po atentatih v Parizu me je strah vseh, ki nosijo hidžab,” je skoraj kričala. Feuerstein je ohranil mirno kri, pri sebi pomislil: "Kakšna neumnost!” Nato je razburjeni ženski odločno odvrnil: "V tem hotelu sem jaz tisti, ki določa hišni red. Takšni gostje, kot ste vi, pri nas niste več dobrodošli.”
 
Ko se je v hotelu, ki deluje že skoraj štirideset let, zgodilo še nekaj podobnih primerov (neki študentje so za zabavo v hotelu zahtevali ”zgolj arijsko osebje”, nek starejši zakonski par pa je ob rezervaciji mize za večerjo navedel, da želi "izključno nemško postrežbo”), se je lastnik odločil za še bolj odločno predstavitev vrednot hotela, v katerem delajo sodelavci iz skoraj dvajsetih držav.
 
V sprejemni dvorani, pred restavracijo in pred savno je razobesil velike plakate z naslednjo vsebino: "Naša gostoljubnost je brezmejna. Tistega, ki pri nas zavrača usluge naših sodelavk in sodelavcev iz priseljenskih družin, temu naših uslug ne želimo nuditi.
 
Direktor hotela je bil zaradi tega v socialnih omrežjih deležen številnih anonimnih žaljivk, a še več je bilo izrecnih izrazov podpore, tako med hotelirskimi kolegi, kakor tudi med strankami. "Zdaj bomo k vam še rajši zahajali,” je bilo eno izmed sporočil, naslovljenih na lastnika in direktorja. 
 
Olaf Feuerstein še vedno verjame v staro geslo, da je kupec kralj. In dodaja: "Toda le, če se temu primerno tudi vede.” 

*Kupec je kralj


 
 
 
 
back to top